{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Værkstedshåndbog?
  • #1   26. maj 2007 det lyder måske lidt dumt, men prøv at tage ned og spørg et stort biblotek..

• #2   26. maj 2007 Den vil højest sandsynligt ikke kunne findes på et bibliotek! Er ikke værkstedsbøger de vægter højest når der skal købes nye bøger ind! Prøv at ringe til C-Reinhardt på telefon: 44830910.
    De er den danske importør af PGO scootere i Danmark, og så snak med dem, om de eventuelt har noget liggende...

• #3   27. maj 2007 Jacob M, de har ikke til g-max

Morten D, har jeg gjort, men de har intet krav på at levere, udover manualen til brug af scooteren, hvilket jeg også har fået.

Så er lidt tom ..

• #4   27. maj 2007 hmm... nitte
    har du prøvet at søge på nettet. Der kunne evt være en ?:S

• #5   27. maj 2007 Jacob M, har prøvet google, jubii osv.

Men intet gav resultat. Jeg er lost.

For når jeg skiller min motor ad, vil jeg gerne være sikker på jeg ikke begår nogle fejl.

• #6   28. maj 2007 søren H
    hmm
    det er klart...
    og der er ingen der forhandler den ?:S

• #7   28. maj 2007 har en anden idé. Tag ned på dit lokale bibliotek, og lån Hayens Twist&go Automatic transmision. Det er en super god bog, der dækker bredt over stort set alle scooter modeller. Så kik den igennem, og særligt læg mærke til billederne, inden du giver dig i kast med at skille din motor ad. Så vil du altid kunne gå tilbage i bogen, og læse hvordan det skal sættes på igen... Sværer er det ikke... Var sådan jeg startede, go nu kan jeg skifte hovedlejer på min g-max, hurtigere end min ven, som næsten er færdig uddannet mekanikker.. Så GO FOR IT! smiley God fornøjelse.

• #8   29. maj 2007 Morten D,

Tak for det.

Jeg skal lige høre dig.

Vi har en center fjeder, 2 frontfjedre.. Også har vi 2 under sædet, lige ved kaburatoren.. Er det ikke rigtigt?

Vi sad 4 på min satan, og kørte over et bumb.. Hvilket resulterede i at min g-max fjedring ikke er særlig god mere.. vil gerne have at den køre som den skal.. Derudover lyder motoren anderledes så snart jeg sætter mig længere op, eller rejser mig fra sædet.. Hvilket ikke er en særlig god ting?

• #9   29. maj 2007 Hvad kan jeg gøre? Udover selvfølgelig at skifte fjedringen?

Kan stellet være bukket? Eller lignende? Der er ikke noget at se.

• #10   29. maj 2007 Jo er rigtigt. En center fjeder, der er monteret på et prolink, monteret på motoren, to små hjælpe fjedre der sidder på linie med karburatoren, og så forgaflen.
    Kan se du har et værksted, så prøv at afmontere skjoldene omkring affjedringen og pro-linket. og se om det er skævt, og om det kører uden at gå på noget... Ellers prøv at afmontere prolinket helt, og tag lejerørene ud, og tjek dem.. Hvis de ikk fejler noget, så monter dem igen, med noget vandbestandigt fedt = IKKE kobberfedt! Prøv at efterspænde den generelt når du er inde ved linket... Mange tror at der er mislyde fra deres motor, men det eneste der er sket er, at hvis de har f.eks. kørt i et hårdt hul, kan plastic skruerne ikk helt holde skjoldene på flads mere, og de vil komme til at sidde og vibrerer lidt, som kan resonere meget voldsomt op, når motoren kører! Så prøv at lytte dig frem til, helt præcist hvor lyden kommer fra... Er højest sandsynligt bare skjoldene der har fået et ordentligt hop... : )

• #11   29. maj 2007 Puha, kan se jeg skal til og kigge godt og grundigt efter..

Og det passer med de skruer, har tabt en del skruer efterhånden, bla de 4 der sider på det nederste frontskjold.. når du skal "under" knallerten.

Morten, kan jeg få din msn? Vedr. ekstra hjælp?

• #12   1. jun 2007 Hey, ja det kan du da sagtens. Bare add mig.
    mortenlarsen1@hotmail.com

• #13   1. jun 2007 Tak, du tilføjet.

• #14   2. jun 2007 Sikker på du har skrevet rigtigt? Har nemlig ikk skulle godkende dig....?

• #15   3. jun 2007 Helt sikker..

Har skrevet: mortenlarsen1@hotmail.com

• #16   4. jun 2007 Det er fint. Du er os godkendt nu..

Kommentér på:
Værkstedshåndbog?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce