{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
301 visninger | Oprettet:

Stoppet af politet forlenden.. Hjælp tak.. {{forumTopicSubject}}

Hej..

Her den anden dag, Da jeg skulle hjem fra min nabo, kom politiet, jeg blev nervøs og begyndte selvfølige at køre væk.. Det jeg gerne vil ha hjælp til er hvad jeg skal gøre, og hvad bøden kan blive... Jeg kom væk fra dem. Men desværre sladderede min nabo hvem jeg var.. Så de kom hjem til min mor.. Og sagde jeg var stukket af, og om jeg var hjemme, det var jeg jo ikke da jeg havde gemt knallerten. og var nede i byen..

Politiet vil meget gerne ha scooteren ud hos dem.. Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg skal gøre... De vil gerne ha den der ud så de kan måle den, scooteren er ulovlig og går 85. men den har meget svært ved at starte.. De siger det den billigste vej, altså bøde messigt. Og bøden bliver højere hvis jeg ikke kommer frem med den!..

Jeg tænker bare sådan lidt, Hvis jeg ikke vil sige hvor scooteren er, så kan de jo ikke måle den, og gi mig bøde for det.. Og de kan hellere ikke tage tunet, men hvad kan de SÅ gi mig bøde for hvis jeg ikke kommer med den??

Noget helt andet, Hvad gir det her i bøde.. Unden hjelm, uden forskringen, køre 85. ikke stoppet af politet anvisning. og kørt uforsvarligt. det skal siges jeg er 17 år.. Så bliver den ikke noget med 50 PCT??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Stoppet af politet forlenden.. Hjælp tak..

Annonce