{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.576 visninger | Oprettet:

Std senda, hvilket dyse sæt? {{forumTopicSubject}}

Hej drenge, og piger.

Jeg har lidt spørgsmål til min senda.

Jeg har en std senda fra 2012 som jeg gerne ville pillet alle begrænsningerne på (se eventuelt på min profil.) Jeg har pillet plumpen i forrøret og leget lidt med den i luftfilterkassen og den lille plade på luftsiden at kabu. Den trækker super godt op til omkring 6000-7000 omdrejninger, med så er det ligesom den dør helt. Hvis jeg giver choker trækker den helt op til omkring 10.000 omdrejninger, men heller ikke mere.
Jeg synes at tændrøret har en hvidlig farve hvilket jo er resultatet af for lidt brændstof.

Mine spørgsmål er så til jer:

Skal senda ikke gå helt op til 12.000-14.000 omdrejninger uden begrænsninger?

Hvilket dysekit ville i anbefale man køber til den std dellorto 17,5mm hvis man skal dyse ind efter alt std, power filter i std luftfilterkasse og alle begrænsningerne pillet? Rækkevide af nummer osv.

Og vil den gå helt op uden choker hvis jeg fjerne resten af begrænsningerne og dyser om? (Den går lige op på de 10.000 omdrejninger når den ikke står i gear)
Jeg har prøvet at fjerne luft og indsugningsbegrænser men den får for lidt benzin!

og hvad kan der ellers være galt med at den ikke kan gå helt op på top omdrejninger uden choker, eller den har ihvertfald svært ved det.

Tjek mit fotoalbum for den ordre som jeg havde tænkt på at lave, til at fjerne begrænsningerne, og giv respons ,hvis i har tid og løst, om min ordre ikke er rigtig nok: (jeg har ikke fjernet gear begrænser endnu!)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Std senda, hvilket dyse sæt?
Kommentér på:
Std senda, hvilket dyse sæt?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce