{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
417 visninger | Oprettet:

hjælp til lidt småting? :) {{forumTopicSubject}}

hej allesammen! smiley
- jeg har lige et par småting jeg lige vil finde ud af, da jeg ikke er den helt store scooter ekspert! smiley
1. jeg skal have malet mine fælge på min sf helt sorte igen... skal jeg så til at pille hele dækket af, skrabe gammel maling af. og spraye noget nyt på? eller er der en nemmere løsning?
2. jeg har en del problemer angående dioder? med hvordan man samler det hele til 1 kontakt, og så bare får det til at virke ved at tænde for kontakten?
3. hvis jeg tager en kiesler bagplade på... så virker blinklygterne bagpå vel ikke?
4. jeg kan ikke få sat mine nye "gp super grip" håndtag helt på? smiley
5. er der noget jeg kan gøre for at rense affjedringen? syns godt nok den er en del beskidt? smiley sker der noget ved bare at spule den med noget vand?
6. hvordan fixer jeg en utæt bremsevæske beholder? forbremsen er nemlig gået helt i stykker...

- det var sådan set bare det! smiley jeg vil blive meget glad hvis i kunne hjælpe mig med nogle af disse småting! smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjælp til lidt småting? :)
  • #1   13. nov 2011 3: Hvis du vil have en kielser plade på, så fjerner du det originale "bagskjold" med de originale bag blinklygter + nummerplade holder.
    Du kan dog godt selv lave et par nye blinklys og evt skrue dem fast på kiesler pladen, og der findes nummerplade holder til affjedringen også
    smiley

• #2   13. nov 2011 skal bare ikke bruge nummerplade smiley bare noget til at beskytte, så der ikke kommer snavs op smiley men ellers tak for hjælpen! smiley

• #3   13. nov 2011 Thomas R
    - godt tip du kom med der smiley

- Nummer 2. tag en diode (færdig samlet med modstand osv. se hvor stor den er .. bor et hul i skjoldet hvor den skal være og få den til at passe i.. lod + og - ledning på, og sæt - direkte til batteriet og + op til kontakten og fra kontakt videre til batteri.. så har du en diode der virker igennem kontakten smiley

Nummer 5. Min har det dejligt når den får med højtryksrenseren, så det sker der sq ikke noget ved.. bare gå amok, men pas på hvid du har power filter osv på.. smiley

Nummer 6. Køber en ny xD

• #4   13. nov 2011 nummer 1. det er den rigtige måde at gøre det på hvis det skal være pænt.. slib dem forsigtig, køb noget godt spray, og tag det et lag af gangen.. slut af med en ornlig omgang klarlak og så lad dem tøre i en dag smiley så er de klar smiley

• #5   14. nov 2011 håndtagene er næsten på smiley der mangler bare 2-3cm.. og det er lige det stykke jeg ikke kan få dem længere på ved?
    - NightStoner. er det så ved hver eneste diode jeg skal sætte til batteriet? smiley og fair nok! så skal jeg bare lige have skaffet mig en spuler... har også lige købt et anlæg, og sat det til.. men så tænkte jeg... er det muligt at sæte forstærkeren bag på sædet? smiley
    - tak for hjælpen! smiley

• #6   14. nov 2011 Du skal self ikke sætte alle dioder til batteriet, der tager du og muffer dem alle sammen, minus minus minus osv.. Så køre du 2 ledninger fra dem alle til sammen til batteriet, eller får du et ledningshelvede af den anden verden! jeg kan tage nogle billeder af hvordan jeg har lavet det i min forlygte på viva'en hvis det er.. smiley

• #7   14. nov 2011 må du meget gerne! smiley
    - jeg skal bar' have en masse lys! smiley
    - selvom jeg har fået købt et anlæg... overvejer jeg alligevel lidt at købe et soundboard... du ved... dem man kan få fra tyskland, holland osv osv smiley de er mega fede! ved bare ikke lige hvor gode de er... men det kunne være fedt at have sådan et! smiley

• #8   15. nov 2011 Jamen det gør jeg så næste gang jeg skal i værkstedet smiley

• #9   15. nov 2011 mange tak! smiley

Kommentér på:
hjælp til lidt småting? :)

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce