{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
616 visninger | Oprettet:

Hvor uheldig kan man være??? {{forumTopicSubject}}

Vræææl.. Jeg sidder i værkstedet og skruer i den lille mofa, RS'en står ude i indkørslen. Jeg kigger ud på den, og i samme øjeblik ser jeg vores største hankat sprænge op på sædet. Knallerten får overbalance, og begynder at vælte (JA, det er en stor kat!).

Med store øjne ser jeg den vælter, og da den rammer hører jeg bare et højt knaaas, og et knæk.. Shit tænker jeg. Jeg skynder mig ud og inspicere maskinen. Det er lykkes knallerten at vælte lige ned oven i min hjelm, som lå ved siden af.

Da jeg så rejser maskinen op, hænger speedometeret bare og dingler, samt "world champion" skiltet er væk.. smiley

Plastik holderen til speedometeret er knækket, beslaget er bøjet, og skiltetligger i flere stykker...

Så nu er der flere stumper som skal indkøbes, og jeg har en idé om, at den holder ikke bliver let at finde. Nogen der har 2 stk af dem til at ligge?
Skiltet kan jeg heldigvis bare købe i thansen, selvom jeg hellere ville have et rigtigt "kreidler" skilt.

Så, det er en rigtig, rigtig dårlig dag.. Prøv lige og spør om jeg har lyst til at skyde den kat nu..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvor uheldig kan man være???
  • #1   30. mar 2011 Jeg føler virkelig med dig Christian. Nu har du brugt så lang tid på at renovere den så flot. Men altid noget at der ikke skete noget mede tank, stel og motor f.eks. :S
    Ærgeligt at det var din hjelm den landede på og ikke din kat XD

• #2   30. mar 2011 Jeg har nu ikke renoveret den, jeg har bare serviceret den, og så frisket den lidt op, de steder hvor den var mest medtaget af rust. smiley

Tanken har desværre en lille bule, som den havde allerede da jeg købte den, den eneste grund til, at jeg ikke kan omforchrome tanken, se det er sur røv, hehe. Motoren har heldigvis ikke taget skade.

Angående de aktuelle skader, så har jeg limet speedometer holderen, og rettet beslaget ud. Det kan ikke ses, medmindre man kigger ned under den, eller ser den ridse som den øverste del har fået, så det må jeg jo bare leve med til jeg kan finde en ny holder. Heldigvis led selve speedometeret ikke skade. Toppladen har jeg også limet, men der bliver bestilt en anden ligeså snart der er penge på konto'en igen.

Ja, hvis katten laver det nummer igen, så skal jeg nok sørge for at hoppe på den også, så kan det være den lader være en anden gang!

• #3   30. mar 2011 træls dag hva!?

med hensyn til tanken, så kan du altså sagtens få den rettet ud, inden forkromning.. bare lige til info.. smiley

• #4   30. mar 2011 Tvivler Nilas, da bulen sidder lige på en kant, og da den er ret skarp, det bliver aldrig godt.. Jeg forhører mig pt efter en god smed, i et forsøg på at få rettet bulen op som du siger, eller også få den fyldt ud..

• #5   30. mar 2011 den vil altid kunne rettes ud, det handler kun om tid (og der af dine penge), og nogle gange vælger man at skære bunden ud, så man virkelig kan komme til, hvor bulen nu end er, og derefter svejse tanken sammen igen bagefter..

prøv eventuelt at finde en bulebanker/karosseri smed, frem for en almindelig smed..

• #6   31. mar 2011 Jovist, men det er en drastisk operation, og kan nok ikke udføres for en pris, hvor det kan betale sig. Først skal man betale for at få rettet bulen ud, bagefter skal man betale for at få klargjort tanken til nyt chrome, og så skal man gudhjælpemig også betale for at få lagt ny chrome. Kan en pæn tank findes for den halve pris, så kan det jo slet ikke betale sig. Det ville jo være lidt noget andet, hvis man kunne lave noget af det selv, men ak, det kan jeg desværre heller ikke.

Du kan faktisk se bulen her:
    (link fjernet)

Det er lidt surt, når det er den absolut eneste bule tanken har, hehe.

Kommentér på:
Hvor uheldig kan man være???

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce