{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
348 visninger | Oprettet:

Så er vi sgu klar til sommeren! {{forumTopicSubject}}

Dyret er nu samlet igen, og klar til sommeren. Selvfølgelig blev det sådan, at 10 minutter efter jeg var færdig med at samle skidtet, så blev der overskyet, og det så ud til regn. Vejrudsigten har også lovet dårligt vejr de næste dage.. Tsk.. Når man endelig er klar til at køre, hehe.

Anyway, det blev jo så kun et par dunkle gråvejrs billeder af det "færdige" resultat, se dem i fotoalbummet:
http://www.scootergalleri.dk/alb_vis.aspx?albumid=76711
Den bliver oprettet som galleri, når vi får lidt bedre vejr, så jeg kan skyde nogle ordentlige billeder. smiley

En lille video kunne det dog også blive til:
http://www.scootergalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=88405

Første gang den skal vise sit værd, bliver forhåbentlig på Puchklubs hvidsten kro tur, d. 5. Juni. - Ses vi?

Nu den endelig står klar, så kan jagten gå ind på nye/pæne chrome dele, som tank, styr, støddæmpere, fælge, lygteholdere, org udstødning, osv, så har du noget af det, så sig endelig til. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så er vi sgu klar til sommeren!
  • #1   24. mar 2011 Hvis det er selve fælgen du mener, så er det fordi jeg var nød til at lakere, pga. rust, som ses på de første billeder i albummet. smiley Jeg er dog på jagt, efter pæne fælge, samt en stor bunke andre chrome dele. Ja, faktisk samtlige chrome dele på maskinen næsten, hehe. Hvis det er navet du mener, så er det alu, jeg har bare poleret siderne lidt op. smiley

Kommentér på:
Så er vi sgu klar til sommeren!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce