{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Stage6 Alu 50ccm Cylinder {{forumTopicSubject}}

Hey sg, jeg overvejer at købe en Stage6 Alu 50ccm Cylinder og nogen lette ruller til min runner men jeg ville hører jeg om den vil kører hurtiger af det give da min runner ellers er helt standard der er kun pillet en lille skrive på den så den kører 55kmt. Håber i kan hjælpe :).

Mvh Alexander


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stage6 Alu 50ccm Cylinder
  • #1   19. aug 2010 Ville droppe tanken om ny cylle.. ihvertfald til at starte med, start med en anden udst istedet, en 45 udst som ser std ud, Sito Plus er en fantastisk udst og fåes med begrænsning, der let kan fjernes se link
    (link fjernet)
    Denne kan også bruges hvis du senere køber den stage 6 50cc..
    Er en overaskende god udst til meget få penge, kar kørt med den og kan varmt anbefales.
    Der ud over kan du med fordel investere i en ny vario, her kan jeg anbefale en Top Performances TPR også Overaskende god til prisen, lad være at brug flere penge på en dyere model, da du ikke får udnyttet en dyere vario aligevel.
    (link fjernet)
    Mht du burde også omdysse din std carb, denne behøver ikke udskiftning hvis du kun køre med std cylle, men gå et par størelser op i dyssen, da din maskine nu vil kunne ta en del flere omdr.


Kommentér på:
Stage6 Alu 50ccm Cylinder

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce