929 visninger
|
Oprettet:
hej igen {{forumTopicSubject}}
jeg ku godt tænke mig kanonslag til nytår. men jeg aner ik hvor jeg kan finde nogen.
er der nogle a jer der kender nogen som forhandler.
P.S. JEG GIDER IK NOGLE A JERES VENNER SOM BOR PÅ VESTERBRO .O.S.V SOM SÆLGER DET
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
hej igen