{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Vinter projekter {{forumTopicSubject}}

Nåå, lad os så høre, hvad i skal gå og rode med nu her i vinter.? smiley

Jeg selv skal bare have skiftet kæde og tandhjul på den lille Kreidler.. smiley Hvis jeg lige falder over delene, så vil jeg også gerne have skiftet begge lygter, samt saddelen..

Ellers, så er mine planer at se om jeg kan sælge alt i mit værksted, med undtagelse af få udvalgte dele, og så den lille Kreidler. smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vinter projekter
  • #1   29. nov 2009 Jeg skal være færdig med min PUCH VZ til Swap meet i slutningen af april, den skal stå som ny.

• #2   29. nov 2009 jeg skal have min rmc skilt ad og renoveret fuldt igennem..

• #3   29. nov 2009 Fint projekt william, er du gået helt i stå med Everton'en? smiley

Lækkert nok Pumba, så håber jeg du gør det ordentligt. smiley Det er jo en af mine gamle kreidlere ved du nok, hehe. smiley

• #4   29. nov 2009 Nej Krogh, men den er så svær at få dele til at jeg har et projekt ved siden af jeg kan lave på imens jeg finder dele til min Everton. Har dog lige købt et par ting til den jeg har manglet længe, bl.a. styrholder da min egen blev væk smiley Jeg gik igang idag med at slibe den til forchromning faktisk. smiley
    Men regner med at når min VZ er færdig skal Rasleton'en laves færdig, så den kan komme ud og køre stærkt igen smiley

• #5   29. nov 2009 Når jeg starter i lære skal jeg have færdiggjort mit påbegyndte projekt:
    Kreidler rmc elektronic 78´
    Den skal stå kønnere end ny, hvilket i kan se nogle dele i fotoalbum...

Fantic'en skal have ny pakdåse og indstilles på ny.

Yamaha jog fsén skal indstilles og gøres træfklar med bremser.

Er ved at købe en Rover 3500 v8 der skal renoveres.

Har følgene knallerter til renovering: Everton elstar, Gilera touring, og 2 stk. Honda cd. 50.

Puchen skal have ny kobling..

DER ER NOK OG SE TIL HOS MIG, ! smiley

SKAL LIGE I LÆRE FØRST, MEN HAR LÆREPLADSEN, FÅR BARE IKKE LØN ENDNU smiley

• #6   29. nov 2009 okay.. lyder da spændene .. smiley men jeg lover jeg nok skal gøre det godt.. ..

• #7   29. nov 2009 Min Camaro skal laves over vinteren, så skal den igennem syn til sommer, og ellers skal skolen jo også passes som også er mit projekt

• #8   29. nov 2009 Obs:
    Skal også have solgt min ROmet, og ciao. og nogle andre ting der bare står.

• #9   29. nov 2009 En Rover v8?? Er det en knallert hø hø hø hø

• #10   29. nov 2009 er igang med min kreidler RS smiley den er allerede skilt og skal pulverlakeres og sådan smiley er der ingen herinde der har nogle RS håndtag? vil evt bytte med min lille kreidler model

• #11   29. nov 2009 Ja, som der er i mit fotoalbum skal jeg lave en masse monza.
    jeg har skaffet alle delene nu, så den skal skildes ad, og omlakeres selvom den er i org lakering - men den er jo ikke så køn endda.

så den skal nok blive god.
    jeg mangler faktisk lygteholderne ved forgaflen?

• #12   29. nov 2009 Hehe, folk har da nok at se til.. smiley

wiliam, hvorfor skal den køre stærkt? smiley Det er da meget bedre den kører stabilt. smiley

frederik, hvor kan den ses? smiley Var selv SÅ tæt på at købe en camaro for lidt siden, men, blev enig med mig selv om at det kan vente.. smiley

Mads, Glæder mig til at se resultatet! smiley Den skal nok blive fin. Jeg har et sæt RS håndtag, men de bliver liiige liggende lidt endnu, jeg går selv og drømmer om en org LF, og den har nemlig de samme håndtag, hehe. smiley

Morten, du siger bare til hvis du har brug for hjælp, har rimeligt godt styr på Puch'erne. smiley

• #13   29. nov 2009 Jeg får travlt! smiley

Jeg skal male både min lille brors, og Frederik O's Kreidlere.
    Hjælpe min lille bror med at få færdiggjort hans.
    Bygget min RS-L om til MC, (er i gang).
    Kigget på mit Cafe Racer projekt, som bliver ret omfattende.
    og så skal jeg vel også snart få færdiggjort min gamle 66'er...

- og ikke nok med det, så har man jo også et job - og et liv ved siden af der skal passes, man burde næsten tage et halvt år fri, bare til at med Keidlere i... det ville jo ikke være tosset.. smiley

Morten H, hvad er det for nogle lygte holdere?

• #14   29. nov 2009 Håhå, jaja Nilas. smiley Du siger bare til hvis du skulle få lyst til at lakere min lille dame Kreidler også. smiley Bare i tilfælde af, at du skulle gå og kede dig fordi der ikke er nok at lave, hehe.. smiley

Morten, jeg har faktisk også et sæt lygteholdere liggene, men de skal lakeres. smiley

• #15   29. nov 2009 Du må også gerne lakere min kreidler når du er igang smiley - Jeg har 2 stel, 2 bagsvingere, og 2 fodviler konsoller smiley

SÅ er puchen herinde drenge, syntes lige i skulle kigge på den.
    (ellers er den på vej ind).

• #16   29. nov 2009 ja det er de lygteholder som man sætter i forgaflen, til den lille lygte model. de skal være sorte oprindeligt, og mine er desværre helt vildt ødelagte.

i kan vel se modellen i mit ene fotoalbum, det er en monza 2 gear første model fra 1981-

• #17   29. nov 2009 Morten H.

Hatten af for de dele du har fremskaffet til Puch!
    Glæder mig til at se et projekt glide frem :)!

• #18   29. nov 2009 mange tak da smiley
    jeg kan afsløre at jeg er ved at afslutte handel med nogle andre steder så der skal nok komme mere unikke ting.

Jeg skal selv i lærer som cykel/knallert mekaniker på Tirsdag, så bliver jeg lige varmet lidt op med værktøj og så fatter jeg det hele ligesom sidste år, bare med en lidt større model end maxi.

- jeg skal nok opdatere og slette gamle billeder som jeg får arbejdet.

• #19   29. nov 2009 Har du fået en læreplads - det var da rart smiley
    Jeg har også været heldig - Peugeot automekaniker. I Love it :D!
    Sengetid.

• #22   30. nov 2009 Carsten K: hvor meget skal du have for de håndtag? de er til kreidler ikk? smiley

• #23   30. nov 2009 skriv evt en Pb til mig smiley

• #24   30. nov 2009 h [MopedArmy] .'

Den kan ses i holbæk omegnen til sommer eller når jeg får mit kamera tilbge fra reperation kan den ses herinde

• #25   30. nov 2009 ska ha købt en maxi og sat den i fin original stand smiley

• #26   30. nov 2009 Kreidleren skal have den helt store tur. Nu er den helt skilt ad og det eneste der stadig sidder på stellet er baghjulet/bagsvinger. Motoren er taget ud og den skal have den helt store tur. Og når den er færdig skal den have et originalt 5,3 hk tunsæt (som er købt). Stellet skal males original orange (eller måske en lidt anden orange, da den originale er meget skrigende og nærmest selvlysende. Det er dog ikke besluttet endnu). Så skal motorskjoldene selvfølgelig være sorte, og den lange lygte skal også monteres. Derudover skal der nyt ledningsnet, da det gamle nærmest kun bestod af gamle rådne ledninger.

• #27   30. nov 2009 Og så vil jeg prøve at finde en ny kromtank med flot krom. Forgaflen var desværre skæv så den skal enten rettes eller jeg skal have en ny.

• #28   30. nov 2009 Bliver nok en gamel Kreidler rs.
    Skal være færdig med en monza og en tomos først,
    som der stadig mangler dele til.

• #29   30. nov 2009 jeg skal i gang med min rmc med 4gear og lidt småting. skal ha den malet ordentligt og killet motoren lidt smiley

• #30   30. nov 2009 jeg skal også have pudset den røde kreidler op, man må sige den var mere brugspræget end ventet :S så der skal også skiftes en del der.. er der nogle der har en omdrejningstæller til sådan en liggende?

• #31   21. nov 2011 Jeg er igang med min Kreidler RMC Elektronik fra 1979, som jeg har i mit fotoalbum. Har fået den op at køre efter langtids søgning af problemet. Det var stelforbindelse da det er noget hjemme fusk der er blevet sat på.. Men det er fjernet, også køre den. Men nu er der et nyt problem. Den vil ikke skifte op i 3 og 4. Det er simpelthen næsten umuligt. Har haft den oppe i 3 lige hurtigt. Men kan ikke få den der op igen. Der er 4 gear på og jeg kan bare ikke se hvad problemet skulle være.. Men jeg har hvertfald en masse ting jeg skal have lavet på min Kreidler her i vinterperioden!

Kommentér på:
Vinter projekter

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce