{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ? blokken
  • #1   21. sep 2009 det kan du gøre på flere forskellige måder, men først og fremmest skal du mærke op hvor meget den skal fræses op.
    Jeg plejer at tage en bundpakning der passer til cylinderen, og så tegne med tusch.
    så er det bare at skille blokkene ad og så igang med at lave den større. hvad du bruger af værktøj er smag og behag og hvad man lige har ved hånden : )
    Jeg har haft filet en til per håndkraft, og så har jeg haft brugt en lille fræser til at sætte i borremaskinen til at tage det grove, og så finpudsning med fil og sandpapir.

• #2   21. sep 2009 Pj.
    Man skal ikke fræse den i dybten kun i så den bliver bredere ikk. ?

• #3   23. sep 2009 Så vidt jeg husker skal du med MK fræse hele hullet op i diameteren for at skørtet på cylineren kan komme ned i blokken.
    Det jeg plejer at gøre med skylekanalerne er at jeg lader dem går skrådt ind til bunden af de originale skyllekanaler, så de går konisk fra original størrelse og ud til cylinderens skyllekanlers størrelse.
    På nogle cyllindre, f.eks. Polini 43,5 er der i toppen 2 booster kanaler, som er en god idé også at fræse op til.
    Jeg tror desvære ikke jeg har en masse billeder liggende, men der er dog et enkelt fra Killebee her:
    (link fjernet)

Jeg ved ikke om du kan se hvad jeg mener.

• #4   23. sep 2009 Dybten og bredten helt inde i bunden er standart, så blver de større og større ud mod cylinderen.
    Jeg har før set nogen som øger bredden helt ind til bunden, men på denne måde skulle det give et bedre flow har jeg ladet mig fortælle, om det er rigtigt skal jeg ikke gøre mig klog på.

• #5   24. sep 2009 kigger lige med smiley skal lige læse det når jeg får tid smiley

Kommentér på:
? blokken

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce