Mangler Strøm! {{forumTopicSubject}}
Hey, har en kun 3-4 uger gammel aprilia sx 50, og den har altid villet lyse som den skal i speedometer når man drejer nøglen. men jeg satte noget neon lys på den, sammen med en lille boks, som virker med en trådløs fjernbetjenning til at tænde og slukke lyset. jeg ved ikke hvordan, men her igår var der altså ingen strøm på. det har da sikkert noget med det at gøre, men det sære er selvom jeg bare lige kørte små 500 meter, og så ville lyset gerne tænde uden at den var i gang, men derefter tog jeg lyset fra, og ventede til idag, og idag efter at have kørt 5 kilometer vil den stadig ikke vise nogen form for tal på speedometeret når den ikke er startet. en anden ting er at trip tælleren nulstillede, plus uret, og lige så snart jeg bare lige triller afsted, skriver den meget høje kilometer i timen, for eksempel 75 km/t når jeg kun kører 20 km/t. først når man har den oppe i god fart, kan den kun vise rigtige tal når den er fra 28 km/t og op...
Er der ikke nogle eksperter? håber i forstod mit problem
apr 2009
Følger: 6 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 16 Svar: 47
Jeg har ikke digitalt speedometer men min opfører sig også meget underligt og jeg har været ved en mekaniker der har fundet ud af at min ensretter lader for meget på mit batteri. måske er det, det samme problem du har:)
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 131 Svar: 1.163
jun 2007
Følger: 83 Følgere: 82 Scootere: 9 Emner: 42 Svar: 750
aug 2008
Følger: 20 Følgere: 20 Scootere: 3 Emner: 131 Svar: 1.163
Mangler Strøm!
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside