{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
996 visninger | Oprettet:

Ruller - information {{forumTopicSubject}}

Hej alle medlemmer (:

Som std sidder der 6,5grams ruller i en Giantco Sprints variator. En Giantco Sprint er som vi alle ved en 4-takt scooter så den er som regel langsommere i optræk end en 2-takt scooter. Mange klager over at deres Giantco Sprint er langsom i optrækket men man kan faktisk godt få et betydeligt bedre optræk på få minutter.

Hvis du udskifter std rullerne på de 6,5gram med nogle nye ruller på 4,5gram vil du få et betydeligt bedre optræk, og du mister stort set ingenting på toppen. Jeg har selv lige gjort det og det hjælper utroligt meget. Jeg fik endda 5km/t mere på toppen fordi mine gamle ruller var rigtig slidt.

Fjern "hulet" i optrækket
Mange klager over det. Det er som om at ens Giantco har et "hul" i optrækket. Når den begynder at trække godt op, så går den lige lidt ned og så trækker den igen. Dette problem ligger i std variatoren. Std variatoren på Giantco Sprint er ikke af særlig god kvalitet. Hvis du køber en ny multivariator vil dette "hul" forsvinde og du vil få et optræk som er sindssygt vildt i forhold til det man har været vant til. Her er der et link til multivariatoren.

(link fjernet)

Der står den er til Aprilla men den passer på Giantco Sprint. Jeg har afprøvet det og det tager kun 5 minutter at skiftet den. Man bør kigge til sine ruller efter de har kørt 4000-5000km. Hvis rullerne er meget slidte trækker scooteren nemlig dårligere.

Spar penge på din forsikring



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Ruller - information

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce