{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
329 visninger | Oprettet:

Fordomme.. {{forumTopicSubject}}

Hey

Har hørt mange rygter om at man skal holde sig fra sådan en sr50 factory pga dens elektronik..

Har snakket med en forhandler fra herning som sagde at de ikke solgte dem mere fordi der var meget bøvl med dem hele tiden. = mange dyre værkstedsbesøg.

han sagde bla. også at de ikke kan tåle det våde/kolde danske vejr mht elektronikken.

Passer dette? Og har i jævntlig jeres til service?

En anden ting. Hvor sidder ALLE begrænsningerne på den og hvor stærkt kan de køre uden begrænsninger?

og så lige det sidste. Har nogle prøvet at sætte en fartbegrænser på den? Ville nemlig være surt at blive stoppet 2 gange og så at politiet tager den..

Håber i kan hjælpe mig, synes nemlig det er en super fed scooter. Og står måske og skal købe en..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fordomme..
  • #1   11. jul 2009 Jonas P

Nope jeg havde ikke bøvl med den over hovedet den kørte glimmerne om vinteren og om sommeren men jo der er meget elektronik i dem. Men så længe den køre godt, skal man jo ikke pille smiley men havde detsvære et problem efter der var nogen som havde prøvet at nakke den (de havde smadret den godt og grundig mens de havde prøvet at bryde den op) men da mekanikerne ikke havde samlet noget som helst ordenlig bagefter så begyndte elektroniken ikke at funke ordenligt detsvære. men jeg ville gætte på at det er op det mekanikerne hvor meget det end går i stykker.
    Men god ide er at have kasko på den smiley for ellers jo så bliver det pænt dyrt detsvære.

jeg ved det faktisk ikke men en skive blev pillet ud og den rente 95-100km/t.

men uden tvivl vil jeg da råde dig til at køben en.. Men sørg for at der aldrig har været noget galt med den og husk kasko hvis noget forud set skulle ske smiley

• #2   11. jul 2009 kasko dækker da kun tyveri eller hvis en tyv har smadret den eller lign.. Eller dækker forsikringen også hvis den går i stykker sådan lige pludselig?

Jeg frygter nemlig meget at hvis jeg køber en at den så malker min pung hvis den går hen og skal på værksted non-stop.. Alt er jo stort set skruet op i pris til sådan en scooter så det kan nemt koste et par tusinde hvis der bare er lidt som skal skiftes??

Men shait hvor er den fed smiley

Kommentér på:
Fordomme..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce