{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
669 visninger | Oprettet:

VÆRSTE AFTEN EVER !!!!!!! {{forumTopicSubject}}

igår aftes var den mest nederen aften nogen sinde !! smiley

det hele startede med at mig og en af mine kammerater ville på mcd som ligger i vores nabo by som er 8 km væk smiley
så vi tager ned på vores tankstation for at tanke benz så vi kan komme afsted, men så har de self lukket smiley

nåår men jeg havde jo nok benzin på min jog til at komme til rødekro og så måtte jeg bare tanke der ..

men da vi er halvvejs begynder min kammerats typhoon at køre meget underligt og sprutter og skyder helt vildt og kører kun 20 km/t ca.

så kommer vi ud til mcd og så kommer vi 4 minutter over lukke tid pga. jeg skullle vente på kasper.....

der ligger en tankstation lige over for som jeg så vil ind og købe lidt benz ved men mit visa elektron vil ikke godkende noget så fik ikke noget benz smiley

så kommer der 1 politibil som kører over og ud kommer 2 betjente som begynder at spørge ind til hvor meget ulovlige de er osv. om forsikring kørerkort osv ...

så for de stelnummer navn og add på begge 2 og vi finder ud af aat kaspers typhoon er en 45,,,
de lader os så heldigvis gå !!! smiley

så beslutter vi os for at begynde at trække og da vi kommer ned til byskiltet og skal til at køre vil springer kaspers gaskabel og min jog er flad !!!! smiley

vi tapper lidt benz fra kasper typhoon og jeg kører ind i byen for at finde en tank station hvor der er mulighed for at få luft i dækket....

jeg var inde på 3 tankstationer og ingen af dem kune få luft i mit dæk ...
jeg kører så med flat dæk ud af byen og møder kasper igen som er begyndt at trække scooteren hjem af

vi beslutter at vi bare fucker på mit dæk og mit fælg og jeg bare skubber os begge 2 da jeg alligevel har et andet bagfælg med dæk liggende.

da vi efer en halvtimes tid kommer hjem og vi ghar kørt med 1000% flad bagdæk på min jog går jeg lige over på vores tank station for at se om den godt kan fylde luft i mit dæk..


og så bliver mit dæk fyldt fint og godt op med luft selvom vi bae har givet det tæsk ved at køre på flad dæk...
LORTE AFTEN !!!!!!!!!!!!!!!!!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  VÆRSTE AFTEN EVER !!!!!!!
Kommentér på:
VÆRSTE AFTEN EVER !!!!!!!

Annonce