{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
839 visninger | Oprettet:

Hey: Jeres vurdering af min RCR :) {{forumTopicSubject}}

Fik den vasket igår, renset diverse ting (udstødning, smurt alle mulige skruer ind i kobberfedt), vasket den, motoren ser ud som på billederne bare meget mere skinnende smiley vasket alle skjolde og poleret med et middel så de er vand afvisene og skinner rigtig meget og fik også renset kaburator smiley

Den har gået 5000 og har meget få ridser på forskærmet af børste som jeg brugte da jeg vaskede den engang. den ser ud som på billederne bare meget pænere: nyere billeder kommer snart!

Men hvad vil den stå til?

den går skide godt i motoren/ aldrig været problemer med den og den er indstillet optimalt..

Tak på forhånd!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Hey: Jeres vurdering af min RCR :)

Annonce