{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
139 visninger | Oprettet:

Sikker på køb?. {{forumTopicSubject}}

Hej sg har siddet og kigget meget i marked nu da jeg vil have mig en Scooter der køre lidt hurtigere end normalt ;).

Men hvordan kan man være sikker på at personen man handler med ikke tager røven på en. Jeg mener der er jo så mange der skriver den mangler bare lige tændrør så er den der. Så tænker man bare hvorfor skifter de det så ikke bare?.

Nå men altså der er også nogle der ikke kan starte som er billige hvor de siger hvad de mangler men hvordan kan man stole på folk og købe en scooter ;S ?

. Tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sikker på køb?.
  • #1   6. mar 2008 det er derfor at man altid skal købe noget der er std hvis det skal tunes. Hvis du så skal købe en der er tunet skal den kunne køre og ingen defekter have

• #2   6. mar 2008 Kommer jo an på så meget smiley Det er jo forskelligt fra person til person :S Nogle kan du vel og andre ik-
    Lidt svært at svare på dit spørgsmål, men vil råde dig til at købe noget der virker smiley

• #3   6. mar 2008 Okay gør jeg så men er ved at købe en stalker måske hvor Motor ser rimelig smadret ud uden på men hvordan finder jeg ud af om den er smadret ?. Den ligner en der har kørt i alt for meget salt.

• #4   6. mar 2008 Som udgangspunkt er alle der siger "den mangler denne lille del til 5kr, og som tager to secs at skifte, helt stensikkert fulde af løgn. Havde det forholdt sig sådan, ville ingen være idiotiske nok til at sluge et stort afslag i prisen. Så egentlig afskriver jeg fuldstændig dem der skriver sådan på forhånd. Det er svært nok at handle brugt, uden på forhånd at vide at man står overfor en der prøver at bolle en i røven.

Der ud over: Bedste råd er helt sikkert at købe en pæn og iorden std knallert. Allerhelst fra en ældre person, da rigtig mange teenagere sgu voldboller tingene.

Der ud over: Du kan ikke være sikker på en skid. Tag en ell gerne flere med, der ved noget om tingene. Tjek så meget du kan, og accepter aldrig historier som fx "den kørte i formiddags, tændrøret må være gået", ell noget af alt det andet pis man får smidt i hovedet, når dumme sælgere vil forsøge at snyde en.

• #5   6. mar 2008 Dit billede lever op til dit navn.

Tak ;).

Kommentér på:
Sikker på køb?.

Annonce