{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
478 visninger | Oprettet:

ENDNU EN GANG HUSK HJELMEN GUYS !!!!!! {{forumTopicSubject}}

Idag kl 15:20 cirka kommer jeg kørende på H.c lumbysvej da det skete jeg kommer kørende og en bil svinger ud fra en lille indkørsel jeg når og bremse ned og rykker gassen i bund da der kommer endnu en bil BAKKENDE op af indkørslen jeg når ikk og reagere da der er rimelig med fart på bilen jeg rammer den direkte ind i siden ved bagdøren jeg bliver derefter kastet med hovedet direkte imod taget af bilen min hjelm flækker med det samme på midten og falder mod jorden jeg de unge 2 generations indvandre kommer rendene ud af bilen og spørg om jeg har det fint osv TAKKER mohammed
politiet bliver tilkaldt og de kigger på min scooter og spørg er den ulovlig og jeg siger JA det er den de spørg så hvor stærkt jeg kørte og siger 50-60 km i timen hvor imod betjentene bare smiler til mig og siger NÅ okay og går ned til mohammed og får lavet rapport de kommer så tilbage til mig de 2 flinke betjente og siger det er ikke dig der har gjordt noget forkert det er mohammed der kommer til og erstatte din scooter og jeg tænker bare storartet jeg kører for stærkt men det er ham der kommer til og betale

men tænk lige den tanke at hvis jeg ikk kørte med hjelm ville jeg nok have været død nu såeh gutter prøv lige næste gang og tag hjelmen på

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ENDNU EN GANG HUSK HJELMEN GUYS !!!!!!
Kommentér på:
ENDNU EN GANG HUSK HJELMEN GUYS !!!!!!

Annonce