{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
407 visninger | Oprettet:

Fuck hvor er det nedern! læs det lige. {{forumTopicSubject}}

Jeg skulle idag sammen med nogle venner i svømmehallen, så vi startede med at kører til sunds, og derefter ville vi kører i svømmehallen, jeg var på scooter og mine to kammerater var i bil. På vej til Herning blev jeg stoppet af politiet, kom med cirka 50km/t, og sagde self. med det samme at skiven var pillet da de spurgte mig om, hvad der var lavet ved den. Men de valgte adligevel at tage den med til en grundigere undersøgelse.
Så blev nød til at ringe til mine to kammerater, så de kunne hente mig inde i byen, og som i nok kan regne ud havde de det mega sjovt med det...
Efter vi havde været i svømmehallen, kørte de mig hjem. Hvor den ene så sagde til mig, at nu gælder han sig til at komme til sunds, og kører hjem på sin sonic.
Han kørte fra sunds til Lind, hvor han også blev stoppet af politiet, og også i dette tilfælde valgte de at tage hans scooter med til grundigere undersøgelse

Dog har begge scootere kun skiven pillet, så de for sig et kedeligt syn, når de for dem skildt ad nede i synshallen.

Betjenten fortalte mig at de holder Politi Knalleret Ratsia her i herning området...

Så alle i herning området, lad scooteren stå hjemme og tag cyklen istedet. Fordi politiet stopper alt og alle lige nu!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fuck hvor er det nedern! læs det lige.
Kommentér på:
Fuck hvor er det nedern! læs det lige.

Annonce