Fuck hvor er det nedern! læs det lige. {{forumTopicSubject}}
Jeg skulle idag sammen med nogle venner i svømmehallen, så vi startede med at kører til sunds, og derefter ville vi kører i svømmehallen, jeg var på scooter og mine to kammerater var i bil. På vej til Herning blev jeg stoppet af politiet, kom med cirka 50km/t, og sagde self. med det samme at skiven var pillet da de spurgte mig om, hvad der var lavet ved den. Men de valgte adligevel at tage den med til en grundigere undersøgelse.
Så blev nød til at ringe til mine to kammerater, så de kunne hente mig inde i byen, og som i nok kan regne ud havde de det mega sjovt med det...
Efter vi havde været i svømmehallen, kørte de mig hjem. Hvor den ene så sagde til mig, at nu gælder han sig til at komme til sunds, og kører hjem på sin sonic.
Han kørte fra sunds til Lind, hvor han også blev stoppet af politiet, og også i dette tilfælde valgte de at tage hans scooter med til grundigere undersøgelse
Dog har begge scootere kun skiven pillet, så de for sig et kedeligt syn, når de for dem skildt ad nede i synshallen.
Betjenten fortalte mig at de holder Politi Knalleret Ratsia her i herning området...
Så alle i herning området, lad scooteren stå hjemme og tag cyklen istedet. Fordi politiet stopper alt og alle lige nu!
okt 2005
Følger: 186 Følgere: 186 Scootere: 10 Emner: 127 Svar: 966
Mit bagdæk var rimeligt slidt, så får en bøde på 500kr for det? syntes det er ret nedern!
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 103 Svar: 2.941
maj 2007
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 2 Emner: 103 Svar: 2.941
okt 2005
Snakkede også kun pænt til dem...
sep 2006
Følger: 28 Følgere: 27 Scootere: 2 Emner: 28 Svar: 501
Det får du sådan set af vide, når du skal tage dit kort
god ide af høre bare en smule efter
For biler er det 2 mm ME`NER jeg.. i må ikk hænge mig op på det
okt 2005
Nu er det 2,5 år siden jeg tog mit knallertkørekort så ? Og har aldrig hørt det!
feb 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Scootere: 1 Emner: 99 Svar: 1.754
Fuck hvor er det nedern! læs det lige.