{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Chopper-look"
Harley/Chopper-look ønskes #2 ! HJÆLP!
Før i brokker jer over at jeg har lavet dette emne før: DET SKAL VÆRE EN 30'er !!! OG DEN SKAL MÅ KØRER PÅ OFFENTLIGE STIER ------------------------------------------------------------------ Jeg st...
Før i brokker jer over at jeg har lavet dette emne før: DET SKAL VÆRE EN 30'er !!! OG DEN SKAL MÅ KØRER PÅ OFFENTLIGE STIER ------------------------------------------------------------------ Jeg st...
Skrevet af: Jonas E - 8. sep 2004
Fede hjelme, ondt look?
Hej alle nattestenere. Mit største ønske var at få en Bandit Alien Carbon hjelm. Men har lige snakket med min fætter (han køre kawasaki 1200 chopper) og han har en Bandit XXR. Han siger jeg skal drop...
Hej alle nattestenere. Mit største ønske var at få en Bandit Alien Carbon hjelm. Men har lige snakket med min fætter (han køre kawasaki 1200 chopper) og han har en Bandit XXR. Han siger jeg skal drop...
Skrevet af: Thomas S - 24. aug 2013
hey (: motorcykel "look a like" ?
hey sg hvor mange 4 takter er der som at der ligner motorcykler og chopper og off roader ? (:
hey sg hvor mange 4 takter er der som at der ligner motorcykler og chopper og off roader ? (:
Skrevet af: Jesper - 28. jan 2010
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rep af opvaskemaskine Logik fejlkode E1 860 kr.
- Stub fræsning og fjern rod fra busk 1.500 kr.
- Samling af 3 skabe d. 8 april eller 9 1.500 kr.
- Fældning af væltet træer 2.000 kr.
- Oven repair 1.400 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Chopper-look