{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

martin p
martin p
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Prøver lige igen... {{forumTopicSubject}}

Skrevet: 18-02-2007 09:21:49 Slet hele emnet

Hello Gutter og Gutterinder...

- Jeg kommer indefra MC-galleriet.
Jeg har for ca. 2-3 år siden købt en hjelm i T-Hansen som jeg sendte til Tyskland til en maler/kunstner som malede min hjelm med airbrush ( så den matchede min motorcykel - som han også har lakeret ) - men nu er min hjelm gået i stykker og mangler luftindtag ved munden og og noget plastic ved påskruning af visiret. Men T-Hansen kan ikke hjælpe med reservedele til den...
¨Hjelmen har kostet 3500 kr at få lakeret og cyklen 15.000 kr så jeg vil gerne kunne bruge min hjelm igen.

Det er en hjelm jeg tror den hed potter eller sådan noget og var motiv lakeret og med en udbygget lille spoile i nakken af hjelmen. Jeg opretter lige et billede af hjelmen så i kan se modelen. - Måske den hed Nau 30.

Er der nogle af Jer der har sådan en hjelm eller har en jeg kan købe dele af eller ved hvor jeg kan finde noget.

på forhånd tak

Martin P

http://www.motorcykelgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=4927

min profil på motorcykelgalleri.dk

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Frese aftapventil med slangeforskruning 3/4" 1.200 kr.
  • Vaske vindueri stuen 205 kr.
  • Maling af stue på 1 dag 6.000 kr.
  • Der skal lægges boen plankegulv i et rum på 16 kvm 2.900 kr.
  • Skrue armatur fast på køkkenvask. 260 kr.
  • Montering af fronter hvidevarer + rensning af afløb 950 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Prøver lige igen...
  • #1   25. feb 2007 Undskyld, men du kører ikke rundt med en Thansen hjelm på MC vel ?

Det er selvf ikke noget jeg skal bestemme, men jeg stoler ikke på dem.. sys de virker for billige

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    feb 2007

#2   25. feb 2007 kun skallen af en hjelm - alt foer og beskyttelse er taget ud.... og hjelmen er blevet opbygget i dormstøbt koldskum så det kun er den yderste skal der bruges og den er forseglet ekstra med glasfiber måtter inden skum kom i ;O)

meget kompliceret men godkendt og ombygget proff.

• #3   25. feb 2007 Hmm. Jeg ved ikke med alle andre, men jeg har ikke lyst til at sidde og oprette en bruger, bare for at se dine billeder på Mcgalleri.. smiley Du ku ikk smide et af hjelmen op på en Hp, eller i fotoalbummet herinde ? ! Der er garanteret nogle der har den herinde.

• martin p
    martin p Tilmeldt:
    feb 2007

#4   25. feb 2007 er ikke så meget inde i pc. - men jeg har ingen scooter og opretter og kan derfor ikke ligge billede ind under fotoalbum - og jeg ener ikke man skal være oprette bruger for at se billeder på andre gallerier

Kommentér på:
Prøver lige igen...

Annonce