{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
248 visninger | Oprettet:

STEMMER BURDE VÆRE ANONYM!! {{forumTopicSubject}}

Det er sQ fucking irreternede! Jeg får fler og fler kommanter via scootergalleri, mail, osv. For de spørger hvofor der scooter kun for f.eks. 5? Jeg skriver dog jeg gern vil skrive en begrundelse, hvis de skriver. Men folk bliver nærmest sure på mig. Og det er sQ da ik lig det fedste, bar fordi man ikke sys deres scooter er til Top1 :S

Og jeg mener scootergalleri er ved at blive for lamt i deres pointsystem, fordi alle bytter 7 taller!

Såå..!! STEMMER BURDE VÆRE ANONYM!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  STEMMER BURDE VÆRE ANONYM!!
  • #1   13. aug 2004 Jarh... ville være fedt..

• #2   13. aug 2004 lol...hvis di var det vil alle jo bare give 1...til de fede..det jo ikke fedt. så kan man jo bestemme hvem der skal ligge nr. et... hvos du forstår mig.

• #3   13. aug 2004 point systemet er for latterligt.. alle får 7 eller 1

• #4   13. aug 2004 Jeg sys sku at man skal stemme ærligt. jeg ville hellere have et ærligt 3 eller 5 tal,end et uærligt 7 tal.. hvis i forstår..??
    MVH Henrik B

• #5   13. aug 2004 Henrik B - Self forstår vi smiley Det er da federe at få nogle ærlige tal, i stedet for uærlige!

rasmus H - Det mener man ikke at man kan nu, eller hva? Bestemme hvem der ligger nummer 1

HAr en bedre ide.. smiley Man skulle give en begrundelse, for hvorfor man sys den der så fed - Hvis den ikke var ordentlig, så blev stemmen slettet igen..

Nej, der er jo ingen der kan bestemme om man sys en smadret jog er fed.. Altså.. Folk har jo her sin mening! Men man kan tydelig se at folk er uærlige!

• #6   13. aug 2004 jeg synes det er grimt det der med giv dig lige 7 så smid et 7 tilbag!! hallo hva sker og hvis man giver en scooter 4 eller spådan nogt for man det tilbag!!! fuckning grimt når man ikk synes af den scooter skulle ha mere!!!

• #7   13. aug 2004 Frederik H - Du er netop en af dem som brokker sig.

Citat:
    "hvorfor fanden har jeg kun fået fem?...alle andre har givet mig 7..."
    Og hvad så hvis alle andre har givet dig 7, jeg mener kun den er 5 værd. Og DU spørger om hvorfor den kun har fået 5. Jeg svarer, og får dette smidt i hovedet:

tillykke med hatten....

nu er jeg kanon kæmpe mega herre monster lige lorte glad med din mening....alle andre synes det er fedt...så mon ikke det er dig?

• #8   15. aug 2004 Dope Master - Vi blev også lidt uvenner før idag.. Det er jeg ked a du :(.. Men ja, det er rigtigt.. Folk bytter 7 taller..

• #9   16. aug 2004 Mads - Heh.. Jah smiley

Hmm.. Nu er debatten desværre gået i stå! Det er jeg ked af smiley Nogen der kender en admin, som jeg kan snakke med ang. pointsystem?

Kommentér på:
STEMMER BURDE VÆRE ANONYM!!

Annonce