{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
173 visninger | Oprettet:

Kan dyse = ikke starte? {{forumTopicSubject}}

Ja kan en for stor dyse være skyld i at den ikke kan starte?

Jeg fik nemlig gang i dyret igen i fredags, hvor jeg havde fået den til at gniste, og da jeg så slukker den igen og vil starte den senere, sker der ingen ting. (Som de andre gnage) så tjekker hvad der var galt før for at se om det er det samme, men alt ser iorden ud :S :S

Så det eneste jeg kan komme frem til er at det må være en karburator fejl. Der må foregå noget forkert.

Og der sidder en 105 dyse i. (du kan tjekke min opsætning i min profil) Men kan huske i fredags, da jeg fik den igang, kunne den stå i tomgang og tage en lille smule gas, men kom man bare lidt over 1/3 gas så døde den. Bare bllaaaaaaaaaa.. Man kunne lige redde den hvis man slap gassen helt og satte choker på. Og da jeg tjekkede om der var spåner i udstødning eller benzin (spåner fordi mit stempel blev smadret sidste gang) var der ingen ting. Men udstødningen plejer at være tør, men der var meget benzin olie blanding (hvilket benzinen jo er) det var tyndere end olie og tykkere en benz du ved, det var ved udstødnings pakningen (den var totalt fedtet til) og så i forøret ude i siden. Men der var ingen pøl af benz eller noget, her jeg så tænkte på om det var røget derned når man kickede osv. Og måske at dysen var for stor?

Men kan jo godt være den ikk er? :S

Ellers nogen ideer om hvorfor den ikk starter ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Kan dyse = ikke starte?

Annonce