Ny Scooter {{forumTopicSubject}}
Goddag allesammen.
Jeg er efterhånden ved at gå op i limningen over offentlig transport. Jeg støtter det, da det giver en masse gode ting til samfundet, men er nu derude, hvor det er en belastning for min hverdag. Derfor er jeg nu begyndt at lede efter en alternativ vej.
Jeg har ca. 10km til arbejde, og burde måske nok cykle. Det har jeg dog ikke lyst til. En scooter, er noget jeg må indrømme er tiltalende, da det er en nem og hurtig transportmetode.
Mit spørgsmål til alle jer garvede experter. Hvad skal der til for at jeg er kørende? Jeg kunne godt tænke mig en scooter i stil med feks den Jamie Oliver tuller rundt på ( kæft hvor jeg får ballede for det! ) hvad er det for en? Jeg er ikke meget for alt for 'plasticagtig' udseende scooter.
Min pengepung gør mig ikke i stand til at være alt for kritisk, men jeg ville hjertens gerne høre om der var nogen der har nogle gode forslag? Hvad koster forsikring, eller i det hele taget, hvad skal jeg spendere for at komme op at køre, alt i alt?
På forhånd mange tak,
Transportfrihedskæmperen!
sep 2003
Følger: 22 Følgere: 128 Scootere: 19 Emner: 366 Svar: 805
Yamaha jog
Aprillia sonic
yamaha Neos/BWS
Og en forsikring er forskelligt jeg giver 550kr i året hos "GF" det er den billigste til jeg ved af..
håber du kunne bruge det til noget
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Jeg har kig på dyret længere nede.
Jeg leder efter lidt fart, da jeg sq ikke vil være til gene for andre trafikanter.
Katana er luksus i overhalingsbanen. Hjul af letmetal, køreglæde med automatgear, hydraulisk skivebremse med 2-stemplet bremsekaliber og dobbelte forlygter.
SUZUKI AY50K3
Fra forhandler: Pris: 14995,-
Incl snublekyse og bagagestativ og boks...
Motortype – 2 takt
49 cm3, luftkølet
Boring/Slaglængde
41mm x 37,4mm
Startersystem
EL/kick
Transmission
Aut.
Sædehøjde
790 mm
Tørvægt
82 kg
Bremser for/bag
Skive/Tromle
Dæk for/bag
120/70-12 – 130/70-12
Tankindhold
6.8 l
Kort og langt lys
Ja
Er den noget værd?
aug 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 41
dec 2003
Følger: 1 Emner: 2 Svar: 2
Jeg har kig på dyret længere nede.
Jeg leder efter lidt fart, da jeg sq ikke vil være til gene for andre trafikanter.
Katana er luksus i overhalingsbanen. Hjul af letmetal, køreglæde med automatgear, hydraulisk skivebremse med 2-stemplet bremsekaliber og dobbelte forlygter.
SUZUKI AY50K3
Fra forhandler: Pris: 14995,-
Incl snublekyse og bagagestativ og boks...
Motortype – 2 takt
49 cm3, luftkølet
Boring/Slaglængde
41mm x 37,4mm
Startersystem
EL/kick
Transmission
Aut.
Sædehøjde
790 mm
Tørvægt
82 kg
Bremser for/bag
Skive/Tromle
Dæk for/bag
120/70-12 – 130/70-12
Tankindhold
6.8 l
Kort og langt lys
Ja
Er den noget værd?
okt 2003
Følger: 6 Følgere: 6 Scootere: 4 Emner: 20 Svar: 31
Du kan kigge på min profil hvis du er interesseret i en Hot 50!
jul 2003
Følger: 2 Følgere: 1 Scootere: 1 Emner: 31 Svar: 194
Køb Suzuki
Ny Scooter