{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
690 visninger | Oprettet:

Reservedele til honda {{forumTopicSubject}}

Hey.. Er der en, som har nogle reservedele liggende til en honda wallaroo... Jeg søger mest en udstødning, helst en lovlig en, men det er okay hvis det er knæk..

Har godt set de få annoncer, hvor der er nogle der sælger en honda wallaroo, men de vil ikke sælge en eller to dele af den.

Er der en som tilfældigvis har den udstødning liggende, er jeg MEGET interesseret i den.

Ligemeget hvilken landsdel du er fra. Jeg betaler porto med post osv..

Hilsen Søren

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Klippe hæk og bortskaffelse af affald 1.000 kr.
  • Græsslåning 500 kr.
  • Toss out the rest of my apartment - mixed useful 2.345 kr.
  • Udflytnings rengøring 2.400 kr.
  • Klipning af hæk ca 20-22m 800 kr.
  • Samle hævesænkebord 1.140 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Reservedele til honda

Annonce