{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Hvilken str dyse"
Hvilken str dyse
Hvad vil folk mene jeg skal have af dyse med denne opsætning Std kabu 45 udst uden begrænsning Powerfilter pillet tragt Og pillet Skive PS det en Pgo Galaxy Kabu er det samme som ved en hot...
Hvad vil folk mene jeg skal have af dyse med denne opsætning Std kabu 45 udst uden begrænsning Powerfilter pillet tragt Og pillet Skive PS det en Pgo Galaxy Kabu er det samme som ved en hot...
Skrevet af: Mathias F - 2. okt 2018
Hvilken str dyse
Hejsa. Har en pmx jeg er ved at bytte op. Og vil høre hvad dyse ca jeg skal bruge. Bare så jeg har noget at gå ud fra. Opsætning: 70cc sport r-setup blå. 17.5 mm dellorto Stylepro racing vario Og r...
Hejsa. Har en pmx jeg er ved at bytte op. Og vil høre hvad dyse ca jeg skal bruge. Bare så jeg har noget at gå ud fra. Opsætning: 70cc sport r-setup blå. 17.5 mm dellorto Stylepro racing vario Og r...
Skrevet af: Marcus J - 18. feb 2015
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Maling af én væg – lille opgave 800 kr.
- Afmontering og vurdering af vandhane 1.270 kr.
- Fræse stub 850 kr.
- Montering af to toiletbræt 600 kr.
- To tagsten er faldet ned 1.500 kr.
- VVS-montering og -reparationer ophæng af toilet i Vejle smaragdvej 3 2.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Hvilken str dyse skal der i jog as original caburater er det m4 eller m5 osv tak på forhånd