281 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Service"
Service
Goddag Jeg har en Kymco people 2takt, som har kørt 9000 km, jeg har haft den fra 0 km, den har aldrig været til service , hvad bør jeg tænke på at servicere på scooteren på nuværende tidspunkt , ...
Goddag Jeg har en Kymco people 2takt, som har kørt 9000 km, jeg har haft den fra 0 km, den har aldrig været til service , hvad bør jeg tænke på at servicere på scooteren på nuværende tidspunkt , ...
Skrevet af: Ole P - 10. sep 2021
Forgaffel service
Hey SG Mit venstre forgaffel ben på min derbi senda 2003-05 er utæt, ikke meget men efter man har været ude og kører og man så stiller den på støtteben og styret drejes til venstre så kan den godt...
Hey SG Mit venstre forgaffel ben på min derbi senda 2003-05 er utæt, ikke meget men efter man har været ude og kører og man så stiller den på støtteben og styret drejes til venstre så kan den godt...
Skrevet af: Øjvind K - 2. maj
Service
Halløj SG. Nogen der ved hvad de laver til service på scooter ? Spænde efter skifte gear olie rense div. ? For det kan jeg da selv.
Halløj SG. Nogen der ved hvad de laver til service på scooter ? Spænde efter skifte gear olie rense div. ? For det kan jeg da selv.
Skrevet af: Frederik S - 1. nov 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Rodfræsning 2.500 kr.
- Skæring af terassebrædder i et lige snit af en tømrer 1.495 kr.
- Installere dørlukker på hoveddør 1.300 kr.
- Min opvaskemaskine vil ikke starte 799 kr.
- Indbygningsspots gruppe er gået 500 kr.
- Samle puslebord 1.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Service