249 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Service"
Service
Goddag Jeg har en Kymco people 2takt, som har kørt 9000 km, jeg har haft den fra 0 km, den har aldrig været til service , hvad bør jeg tænke på at servicere på scooteren på nuværende tidspunkt , ...
Goddag Jeg har en Kymco people 2takt, som har kørt 9000 km, jeg har haft den fra 0 km, den har aldrig været til service , hvad bør jeg tænke på at servicere på scooteren på nuværende tidspunkt , ...
Skrevet af: Ole P - 10. sep 2021
scooter service
Halløj herinde :) Min kæreste mener at han har set noget der hedder Scooter-service i nærheden af Nyborg/Ullerslev. Jeg har googlet uden held. Nogen herinde der kender til det? Eller ved om der er an...
Halløj herinde :) Min kæreste mener at han har set noget der hedder Scooter-service i nærheden af Nyborg/Ullerslev. Jeg har googlet uden held. Nogen herinde der kender til det? Eller ved om der er an...
Skrevet af: kimi N - 25. jun 2022
Service
Halløj SG. Nogen der ved hvad de laver til service på scooter ? Spænde efter skifte gear olie rense div. ? For det kan jeg da selv.
Halløj SG. Nogen der ved hvad de laver til service på scooter ? Spænde efter skifte gear olie rense div. ? For det kan jeg da selv.
Skrevet af: Frederik S - 1. nov 2013
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
- Lampe, maleri 1.000 kr.
- Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
- Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
- Afmontere BWT anlæg 650 kr.
- hænge hylder og billeder op. 400 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
Service