141 visninger
|
Oprettet:
VGA ONE Euro-5 30 km/t {{forumTopicSubject}}
Nogen der har ovenstående model, og kan fortælle lidt om holdbarhed og køreegenskaber, plus om det er muligt at pille ved den, så den kører en smule stærkere
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 445 Scootere: 7 Emner: 61 Svar: 35.935
De er tæt på umulige at tune.
Til gengæld så starter de ALTID pisse nemt og de trækker ganske udemærket, uanset om det er op af bakke eller ej.
Holdbarheden på motoren er acceptabel. De skal bare vedligeholdes med olieskift osv.
Bemærk at den SKAL have justeret udstødningsventilen ved 3.000 km, da den har det med at gnave sig lidt op i topstykket.
Og så kører den virkelig dårligt.
Sådan er det på mange GY6 motorer.
VGA er tæt på det værste kinapis du kan købe.
Det samme gælder for deres Xzite cykler.
ALT ruster lynhurtigt på dem.
Desværre gælder det også for MotoCR maskinerne, som også er ægte kinapis.
Om motoren kan holde til mange tusinde km, det finder du svaret på, på Facebook.
Bare se hvor mange der er til salg, som har kørt over 10.000 km på under 2 år og som stadig kører.
Det er ofte Wolt bud som sælger dem, når de har så mange km på tælleren.
Hvis du har pengene til det, så bør du klart klart hellere købe en Peugeot 4 takt.
Det er en helt anden kvalitet.
Peugeot Speedfight 4 - 4 takt i blå/sort. Ja tak...
jun 2023
Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 10
Tak for ebn udførlig forklaring, om modellen. Jeg havde en VGA Mover, for en 10-12 år siden, og den drillede konstant. Så Vga er ikke blevet bedre, kan jeg læse. Og har også kigget på Kymco agility 16+. Jeg havde en Super 8 i 5 år, der næsten aldrig var større problemer med. Problemet er så prisen på nye scootere, der typisk ligger omkring 18-21.000 kr det sgu lidt for dyrt, synes jeg. Brugte gider jeg ikke. Tak for oplysningen om VGa'en.
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 445 Scootere: 7 Emner: 61 Svar: 35.935
Du kan sagtens springe på en brugt Speedfight 4 - 4 takt.
VGA ONE Euro-5 30 km/t