{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
182 visninger | Oprettet:

TIL SCOOTER FREAKS!!!!!!! {{forumTopicSubject}}

Ja har en del problemer smiley

her for lidt tid siden kørte jeg med tecno merlin ustd..og der kørte min scooter over 100....så skiftede jeg til hebo titan.....den fik bedre optræk fra 0-20 men derefter er den død...og den køre kun 70!! jeghar prøvet og indstillet på luftskruen.....så fik den dårligere optræk fra 0-20 men den trækker rent hele vejen op til 70...men stadig kun 70???

jeg har lige sat nyt tændrør på og skiftet til 3g ruller og begrænsningen er taget ud af titan'et




og når min scooter er varm og jeg køre 60 fc og der kommer et sving og jeg bremser ned til 30 og gir bundgas bagefter så trækker den bar af lort...det gør den altid når den er varm..hva kan det være???


og her igår der jeg stod og ga gas så begyndte den og skyde olie ud af udst?? og den bruger mega meget olie...den har brugt 1L på 70km ca?? før i tiden der sku det skiftes hver 3månede...det eneste der er lavet om er at slangen fra olietanken til oliepumpen er tykkere....og at der er kommet en anden oliepumpe på...og at slagen fra oliepumpen ik sidder på kabu nu men på min stud



min opsætning :

Jog motor

Koso 47,6 Cylle

Hebo Titan Ny Model

Rms Super Racing Krumtap (16000Rpm) SKF C4 carbonlejer Athena

Hebo NG Vario

Hebo 3 Grams Ruller

Malossi Koblingsfjeder

Stylepro Kobling

21mm Amal Kabu

105 Dyse

Koso 24mm Studs

DR Racing Membran

Stylepro Indsugningsforstærker

Malossi E13

Koso Spring Slider

Tændrør B9HS (splinter Nyt)




Håber i Kan Hjælpe smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  TIL SCOOTER FREAKS!!!!!!!
Kommentér på:
TIL SCOOTER FREAKS!!!!!!!

Annonce