{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
114 visninger | Oprettet:

Johannes M
Johannes M
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3

Pgo hot 50 går ud når man giver gas {{forumTopicSubject}}

min pgo hot 50 går ud når man giver gas. Det skete da jeg var på vej hjem. jeg mistede farten og den gik ud. Jeg har ikke problemer med, at starte den, men lige så snart jeg trækker ned i håndtaget, dør den.

Kommentarer på:  Pgo hot 50 går ud når man giver gas
  • #1   18. feb det han være alt start med det nemme nemlig tændrør hvordan ser den ud så rense karburator og hvis det ikke er de to ting skal du have dybere i motoren men hvordan gik den ud

• #2   18. feb Vandperle i bundkaret, som lukker for din dyse, eller defekt stelledning eller tændrørshætte der er hoppet af.

• #4   18. feb Tøm bundkaret først og skru dysen ud og blæs den igennem.
    Hvis den kan kører bagefter, så har du haft vand i bundkaret.

• Johannes M
    Johannes M Tilmeldt:
    jun 2020

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 3
    #5   18. feb kan man ikke bruge Karburatorvæske og putte lidt i benzin tanken? ellers måske rense kaburatoren?

• #6   18. feb Det første du får at vide er at du skal prøve at rense karburator, lidt karburatorsprit i tanken vil ikke skade...Så rens karburator, rens tændrør og tjek standen på det, tjek tændrørsledning og hætte.

• Andy N
    Andy N Tilmeldt:
    dec 2007

Følgere: 3 Emner: 5 Svar: 9
    #7   18. feb hvis du er kørt gennem vand kan du have fået vand i dit luftfilter også . iser hvis du har power luftfilter på. eller vand ved tændrør. skil det ad kig efter tør det af, saml det igen og sikre dig at alt er ordentlig tæt, rens din kaburator , kig din benzinfilter efter. husk at afmonterer dysen og lige puste den igennem. menget simple at gøre for selv en der er ret uerfaren i at pille i scooter (aka mig)

Kommentér på:
Pgo hot 50 går ud når man giver gas

x