{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Kommentarer på:  Min gamle stalker
  • #1   12. jan Hvad er det helt præcis du vil vide?

• #2   12. jan I "clean" stand er de ca. 4000-6000kr værd
    Hakket, men kørende nok ca. 2-3000kr

• Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 45
    #3   12. jan Hmmm jeg stod selv med en PGO hot 50 som ikke kunne starte men ellers var i nogenlunde stand med helt nyt bagdæk.

Den fik jeg da 1000 kr for.

Så det kommer lidt an på....

JEg stod og skulle flytte så den skulle væk HER OG NU, da jeg ikke havemulighed for at flyttte den til det nye sted.

Men hvis den hvis den er nogenlunde hel kan du nok altid få 1000 kr, du siger intet om standen, eller om den overhovedet kan køre så det kan ingen jo svare på.

Men god bedring, du siger du er syg - er det Corona?

• #4   12. jan Priserne er høje.
    Fordi folk er utrygge ved de nye maskiner og de er efterhånden sjældne de gode gamle.
    Udbud efterspørgsel.
    Den ka nemt indbringe 50% af nyprisen.
    De fleste vil tune dem så tun kan godt trække lidt op.

• #5   21. jan Den er 100 % lovlig, og har aldrig været andet. Pt er jeg bare træt af at se på, at den står og ruster.
    Den blev lavet for mere end 7000 kr for 2 år siden, men det kan jo være fordi, værkstedet ikke var dygtige og skiftede dele i vildskab. (Efter deres reparationshåndbog).

Det var ihvertfald rigtigt trælst, at få den tilbage, og så kunnne den køre i 3-4 uger, især da de tog 500 kr for at hente den. HVIS de kom.

Mvh
    Tine
    PS: Nej ikke Corona- en infektion i kroppen.

• #6   24. jan Den har relativt nye dæk, har fået skiftet motordele og benzinslanger.
    Derimod er sadlen lige til skrot, og den kan ikke rigtigt bakke (DEt ved jeg altså ikke, hvad kan være, min PGO fejler det samme). Også er der et hul i stellet nedenunder, men det kan svejses.

Men hvis evt køber prøver den, hvordan kan jeg så være sikker på, at vedkommende ikke bare kører væk med den?
    Der er papirer på den, da jeg har haft den fra ny.

• Martin N
    Martin N Tilmeldt:
    jan 2015

Følger: 1 Emner: 4 Svar: 45
    #7   i dag kl. 14:29 Tine det er ret nemt. En interesseret kan få en tur bagpå.

Kommentér på:
Min gamle stalker

x