160 visninger
|
Oprettet:
Min gamle stalker {{forumTopicSubject}}
Er der virkelig penge i, at det gamle skrummel har kørt, og ikke skal have plade?
Ja, jeg ved det godt! Men jeg har ingen billeder, da jeg har lagt mig med infektion- og jeg er stadig ikke super rask.
Prisen stiger ikke, hvis jeg spørger og får svar.
dec 2006
Følger: 87 Følgere: 88 Scootere: 3 Emner: 233 Svar: 1.901
mar 2020
Følger: 2 Følgere: 5 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 204
Hakket, men kørende nok ca. 2-3000kr
jan 2015
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 45
Den fik jeg da 1000 kr for.
Så det kommer lidt an på....
JEg stod og skulle flytte så den skulle væk HER OG NU, da jeg ikke havemulighed for at flyttte den til det nye sted.
Men hvis den hvis den er nogenlunde hel kan du nok altid få 1000 kr, du siger intet om standen, eller om den overhovedet kan køre så det kan ingen jo svare på.
Men god bedring, du siger du er syg - er det Corona?
sep 2003
Følger: 18 Følgere: 586 Scootere: 9 Emner: 154 Svar: 4.766
Fordi folk er utrygge ved de nye maskiner og de er efterhånden sjældne de gode gamle.
Udbud efterspørgsel.
Den ka nemt indbringe 50% af nyprisen.
De fleste vil tune dem så tun kan godt trække lidt op.
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 66 Emner: 28 Svar: 80
Den blev lavet for mere end 7000 kr for 2 år siden, men det kan jo være fordi, værkstedet ikke var dygtige og skiftede dele i vildskab. (Efter deres reparationshåndbog).
Det var ihvertfald rigtigt trælst, at få den tilbage, og så kunnne den køre i 3-4 uger, især da de tog 500 kr for at hente den. HVIS de kom.
Mvh
Tine
PS: Nej ikke Corona- en infektion i kroppen.
jul 2018
Følger: 1 Følgere: 66 Emner: 28 Svar: 80
Derimod er sadlen lige til skrot, og den kan ikke rigtigt bakke (DEt ved jeg altså ikke, hvad kan være, min PGO fejler det samme). Også er der et hul i stellet nedenunder, men det kan svejses.
Men hvis evt køber prøver den, hvordan kan jeg så være sikker på, at vedkommende ikke bare kører væk med den?
Der er papirer på den, da jeg har haft den fra ny.
jan 2015
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 45
Min gamle stalker