142 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "yamaha jog space"
Yamaha jog space
HJÆLP!!! Igår fik jeg skiftet mine krumtaps lejere fordi de var helt slidte og da min ven samlede motoren og satte den på igen havde den rigtig svært ved at starte og idag hertil morgen gad den slet ...
HJÆLP!!! Igår fik jeg skiftet mine krumtaps lejere fordi de var helt slidte og da min ven samlede motoren og satte den på igen havde den rigtig svært ved at starte og idag hertil morgen gad den slet ...
Skrevet af: Oliver Maric J - 5. mar 2019
yamaha jog space
Hej er der nogle her på SG som ved om det er en 12 mm dellorto karburator som sidder på en yamaha jog space som standard??? For ska' finde dyser til min karburator og ved at det er 6 mm dellorto dyse...
Hej er der nogle her på SG som ved om det er en 12 mm dellorto karburator som sidder på en yamaha jog space som standard??? For ska' finde dyser til min karburator og ved at det er 6 mm dellorto dyse...
Skrevet af: Miki - 15. dec 2015
yamaha jog space
Nogen der ved hvor man kan finde et komplet ledningsnet til en jog space ? for thansen har det ikke
Nogen der ved hvor man kan finde et komplet ledningsnet til en jog space ? for thansen har det ikke
Skrevet af: jan h - 3. maj 2014
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Flytte rengøring 1.500 kr.
- Elektriker 500 kr.
- Elektriker 750 kr.
- Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
- 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
yamaha jog space tænding