{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  45er og 30er cylinder
  • #1   28. jun 2020 som regel er udstødningsporten halv størrelse på en 30 cylinder.
    Og "fuld" størrelse på en 45 cylinder.
    hvad der ellers er af forskelle er jeg ikke sikker på. om der overhoved er nogen. Men mon ikke skyllekanaler også er lidt anderledes for at akkmodere den ændrede udst port


  • #2   28. jun 2020 På pgo f.eks er der ingen forskel overhovedet på cylinder, forskellen på en 30 og en 45 er tykkelsen på begrænser ringen i vario. Og så er en 45 udstødning knap så begrænset. Hot 50 og big max er identiske udover det nævnte og så klistermærkerne.

  • #3   28. jun 2020 På de fleste er der ingen forskel. Begrænsningerne ligger normalt andre steder.


  • Jes S
    Jes S Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 26 Emner: 4 Svar: 29
    #4   28. jun 2020 så vel det sige at jeg kan tage en 30er cylinder og stempel og smide det på en 45er. uden nogle som helst problemer og så at 45er rander de 45ca.

  • #5   28. jun 2020 ikke hvis det er en yamaha
    Eller en peugeot mener jeg også der er forskel på 30 og 45.
    på yamaha er der med garanti.
    afhængig af om det er en neos 4t for så er der ikke.
    men der udbydes jo som regel ikke to forskellige cylinderkits, hvis der ikke er forskel på dem.
    hvis de kalder den en 30 cylinder og den har et andet varenummer end 45cylinderen, så ville jeg antage at der er en grund indtil jeg får vished for det ikke forholder sig sådan hvis jeg var dig.
    For hvis der er forskel, så har du aboslut ikke lyst til at sætte en 30 cylinder på en 45 knallert.


  • Jes S
    Jes S Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 26 Emner: 4 Svar: 29
    #6   28. jun 2020 nej det har jeg nemlig ikke løst til at gøre det. men sagen skal findes ud af.

  • #7   28. jun 2020 hvad er det for en knallert?

  • #8   28. jun 2020 MAF at den har et andet varnummer betyder sådan set ikke at der er forskel på dem. De er blot listet forskelligt hvis folk nu ringer og spørger "Har i en 45 cylinder til model X"
    Typisk er typegodkendelsen for begge blot "49ccm"


  • Jes S
    Jes S Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 26 Emner: 4 Svar: 29
    #9   1. jul 2020 Det er en aprilla rally

  • #11   1. jul 2020 Aprilia rally er begrænset i udstødningsporten hvis det er sådan en cylinder her der er original til den
    https://speedline.dk/aprilia-rally-ac/cylinder-1/cylinderkit-original-30kmt-euro2-o10mm

    Hvis du ikke vil køre lovligt på den vil jeg anbefale at købe noget 47mm sport cylinder i stedet for en std 45 cylinder.
    De larmer ikke mere, har ikke højere topfart men trækker meget bedre


  • Jes S
    Jes S Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 26 Emner: 4 Svar: 29
    #12   1. jul 2020 MFA. Min er den gamle fra 97.

  • Jes S
    Jes S Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 26 Emner: 4 Svar: 29
    #13   1. jul 2020 MFA. Jeg havde tænkt lidt på dette https://speedline.dk/aprilia-rally-ac/cylinder-1/cylinderkit-airsal-t6-racing-o10mm og en 21mm Black edition karburator. Det havde jeg på sidst jeg havde aprilla rally men kan bare ikke huske hvilken dyse jeg kørte med og j
    hvor tunge mine ruller var. men den gik 95 på toppen.


  • #14   1. jul 2020 Den t6 er lige i overkanten af hvad std krumtap og svinghjul og oliepumpe er godkendt til. Det sku yde ved lige over 10'000 omdr.
    Ka godt køre. Det er bare lige på grænsen af hvad der er holdbart i længden


  • Jes S
    Jes S Tilmeldt:
    mar 2017

    Følger: 26 Emner: 4 Svar: 29
    #15   1. jul 2020 Har en blok hvor der er revet krumtap i og en anden geering i bag. og med standard svinghjul den blok gik som sagt 95. og bland selv benzin i tanken

Kommentér på:
45er og 30er cylinder

Annonce