{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
862 visninger | Oprettet:

70cc med Begrænsninger??? {{forumTopicSubject}}

Hej Scooterhoveder smiley
Jeg har en spørgsmål, jeg har købt PGO PMX Sport som har 70cc på og KNÆK udstødning men også begrænsningerne sat i så den render 43 Km/t.
kan det være farligt eller er der mulighed for at det går i stykker nemt??
Fortsat god aften til alle smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  70cc med Begrænsninger???
  • #1   28. maj 2020 Den dør MEGET hurtigt hvis du forstætter med 70cc, knæk og begrænsninger...
    Bliver du stoppet med det bliver den alligevel taget med på politiets værksted, de kender godt til knækudstødninger, og hvis du ikke får en bøde for hvor hurtigt du kører, så for du for alle de konstruktive ændringer de kan finde smiley


  • #2   28. maj 2020 hvad nu hvis jeg har original udstødning, 70cc og begrænsninger??

  • #3   28. maj 2020 70cc med begrænsninger hænger slet ikke sammen ligegyldig hvad for en udstødning du putter på.Så fjern begrænsningerne til at starte med.Har du forresten husket at skifte dyse?Og hvad er det for en udstødning og gerne resten af opsætningen.?

  • #4   28. maj 2020 jeg tror jeg vælger at få fat i et 50cc, tænker det er smartest så.
    Tak for hjælpen Marcus og Magnus. det er meningen denne her scooter skal være lovlig og til hverdags brug så standard 50cc er nok hvad jeg skal have fat i smiley


  • #5   28. maj 2020 Det er dit eneste valg

  • #6   28. maj 2020 Du skal ikke "bare" få fat i 50 ccm.
    Det SKAL være den originale cylinder og det originale topstykke.


  • #7   28. maj 2020 Bare sælg alt tun(knæk, 70cc og evt andre ting ) på dba og køb den originale 50cc cyllinder og prøv at finde den original udstødning brugt på dba. Eller køb gg. Det er et "tun" udstødning. Blev dog stoppet med gg og politiværn(kørte 30 der de så mig). De sagde ikke noget til den. Den giver ikke meget/ingen effekt hvis man ikke fjærner begrænsninger i forrøret.

  • #8   29. maj 2020 Du behøver ikke købe original 50 cc cylinder, andre mærker er lige så gode

  • #9   29. maj 2020 #8
    De er ikke godkendte, så det er de ikke.
    Og da en original cylinder kun koster 800 kr, så er der ingen grund til at købe andet.


  • #10   29. maj 2020 Mja sport cylindre vil rende ud til for mange omdr. Så der skal latterligt mange ringe i vario for at holde den under 43.
    Benz økonomi bliver hmmm og hvis du kører med 40kmt for fuld hammer konstant så bliver motor nok meget varm pga manglende vind køling.

    Har haft overvejet en 45er med lovlig topfart, men 70cc og hidsig opsætning.
    Menøh. Why


  • #11   29. maj 2020 #10
    Fordi hvorfor ik smiley

    #0
    Min ven har gjort det og havde ingen problemer, han er også blevet stoppet med det osv uden de har sagt noget. Tror han havde kørt 8/13k(kan sku ikke lige huske det) km med 70cc og en vild opsætning og skive i


  • #12   29. maj 2020 #11
    Nå jo hvis man kun har bil kørekort ku det være fedt med en halvsjov 45er smiley

    Tænker bare, hvis man har bilkørekort så må man tage mc kort og så må man jerne rundt i myldretiden på supermotard smiley
    Men ok ku man lave en aerox med 70cc sport pænt billigt. og en sports knæk med en spids effektkurve, så den smed knap 11hk på baghjulet, uden at overrevve.
    og så bare næsten tage ca 35% af topfarten med ringe. så ka jeg ik se hvorfor det ik sku virke.
    Der kører masser rundt og stunter på aerox med sports opsætning hvor de kører rundt i timevis og tæsker den uden at komme op i højt gear på varioen.

    Den vil bare være ærgerlig at køre a-b på.
    Fordi den larmer ad helvedes til i forhold til farten smiley

    Jeg ska ha en elektrisk ktm freeride når jeg får kørekort. Og et sæt offroad hjul ved siden af så man ka skifte til det man vil.
    Koster desværre en del. Men man får hvad man betaler for som de siger.
    Den er 100 gange sjovere og køre på end den gennemsnitlige sjove bil
    Og billig i forhold til


    profilbillede
  • #13   29. maj 2020 #11
    Det kunne også være fedt ville bare være meget træls hvis de opdagede det smiley Ville hellere selv gøre det med en 30, så får du en lille bøde og det går ikke ud over kørekortet

    Ja, de er pisse fede og sjove at køre på kender et par stykker der har nogle de bruger til enduro og hold kæft en dejlig maskine det er smiley Kan 100% anbefale den


Kommentér på:
70cc med Begrænsninger???

Annonce