{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
340 visninger | Oprettet:

min giantco sprint gider ikke starte og når den gør kan jeg maks holde den i tomgang i 10 sek og der køre den helveds ujævnt {{forumTopicSubject}}

jeg har Præcis det samme problem min sprint gider heller ikke starte men efter 1000 tramp i kickstarteren så starter den ca de 3 gange men der køre den helveds til ujævnt og har haft tændrøret af og det ser helt fint ud og man skal holde gas i bund for at den holder sig i gang har givet den quickgas og så blev jeg jo nødt til at fjerne elstart og lys men dem har jeg så sat et andet sted ikke orginal elstartknap og nu gider elstart ikke at virke den klikker godt nok når man presser på elstart men ingen omdrejninger eller udskub af elstarteren har ikke rørt andet end at have taget næsten alle bagskjoldene af undtagen det øverste hvad skal jeg gøre


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min giantco sprint gider ikke starte og når den gør kan jeg maks holde den i tomgang i 10 sek og der køre den helveds ujævnt
Kommentér på:
min giantco sprint gider ikke starte og når den gør kan jeg maks holde den i tomgang i 10 sek og der køre den helveds ujævnt

Annonce