{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
125 visninger | Oprettet:

begrænsningsskive {{forumTopicSubject}}

Hej har en vga explora,årg 2016 helt standart fra ny den kører ca, 43,og vil have den kun kører det 30km, så fra speedline dk købte 1stk begrænsningsskive til 30km,den kom meget hurtigt og satte den på i håb om endelig jeg kan køre lovligt tænkte jeg men nej det skulle ikke være så nem,den kørtte stadig det 43km,men så kiggede jeg her i scootergalleri i en video guide at der var 2.stk skive da han afmonterde dem, kan det være derfor den bliver ved med at køre det 43km, skal det være 2stk skiver før det virker,eller hvad kan der anbefales evt kan Gliderør til variator - med begrænsning vil det hjælpe?
den købte skive er som der er beskrevet her

Begrænsningsskive - 30km/t - original

Original begræsningsskive til variator på 30km/t modeller.
Mål:Indvendig: 20,1mm.
Tykkelse: 8mm.
Udvendig: 26mm.

Kommentarer på:  begrænsningsskive
  • #1   25. mar Køre den 43 på speedometeret eller har du målt det på gps ?

• Thomas J
    Thomas J Tilmeldt:
    apr 2017

Følger: 1 Emner: 3 Svar: 122
    #2   25. mar Hvis det er speedometer der viser 43, kan den reelle hastighed sagtens være 33. Mål efter med en gps

• #3   27. mar sorry den sent svar og Tak for input,har prøvet med variatorruller Doppler 16x13 -7,5 gr fra speedline,det skal siges det er meget hurtige med at levere hurtig respons og 2x2mm skiver uden held kører stadig 43,har også prøvet med 8mm skive stadig 43km. når det er speedometer viser 43 det føles også som fartmessig at den i virkeligheden kører det 43km, ups, Så nu har jeg installeret appen KM/H det prøver jeg imorgen hvad den viser i hastighed det jeg teknisk kun har tilbage at tænker om det kan være cdiboksen der er problemet,har også prøvet med en andet cdi boks der er ubegrænset, så kører den det ca70km ja, det viser speedometeret ihvertfald

• Mounee A
    Mounee A Online Tilmeldt:
    mar 2020

Følger: 1 Svar: 5
    #4   27. mar Hej. Jeg har købt en VGA firefox 30 km/t. Er der nogle der kan hjælpe mig med, hvordan jeg får den til at køre hurtigere? Jeg har prøvet at skifte CDI/ECS boksen, dog uden held, da der intet skete. På forhånd tak

• Mounee A
    mar 2020

#6   28. mar Hej Hugo. Tak for dit svar. Kan du evt sige mig, om det er muligt at ændre så den kun køre omkring 45 km/t ? Har du mulighed for at være mig behjælpelig med det ?

• Mounee A
    mar 2020

#8   28. mar Er det noget I kan hjælpe mig med et link til?

• #9   i går kl. 17:00 Hej det må være en meget sent besvarelse til Thomas J./ Team Nico endelig har jeg haft mulighed for at afprøve hastigheden med en Gps, som du nævnte kan den reelle hastighed sagtens være 33. Mål efter med en gps du havde ret,når speedometret på scooteren viser 43km imens viser Gps.33km vil det sige jeg kan være helt rolig hvis jeg bliver stoppet af politiet,hvis deres udstyr viser det 43 får jeg en bøde og klip pga jeg har bil kørekort

Kommentér på:
begrænsningsskive

x