{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stået sommer over
  • #1   9. okt 2019 Rens karburator
    Nyt Tændrør

    Så burde du være good to go



  • #2   9. okt 2019 Sug lidt i vacumslangen så der kommer benzin ned i karburatoren, så starter den med det samme.

  • #3   10. okt 2019 Husk og drej nøglen

  • #4   10. okt 2019 skæld den ud

    men ja prøv at smid et nyt tændrør i den, evt hold lidt for karb imens du træder i kick for at se om der lige sker noget og ellers rens den karb


  • #5   10. okt 2019 Gammel benzin

  • #6   10. okt 2019 #5 er gammel benzin virkelig stadig en ting med alt det isopropyl alkohol de putter i det ? Jeg har hørt at man ikke skal være så bange for længere om benzinen suger kondens osv og for at benzin skal kaldes "for gammel" nu om dage skal det enten være opbevaret forkert eller være virkelig gammelt. Jeg kørte på benzin fra forrige vinter på en gammel motorcykel - suzuki gs450 - en cafe racer jeg er ved at sætte i stand og den kørte ligeså fint da den fik helt ny benzin på - ingen forskel at mærke.

    Ret mig hvis jeg tager fejl, men det er min opfattelse.


  • #7   10. okt 2019 #6 Det værste er hvis man selv blander olie i, så kan det ikke stå ret længe.
    Men ellers burde det sagtens kunne stå en sommer eller vinter over, men der ud over kan det hurtigt blive et problem er min oplevelse.
    Jeg har før måtte skifte benzinen på scootere som har stået i halvandet år, det kunne de slet ikke køre med.

    I det her tilfælde er jeg dog ikke ret meget i tvivl om at han bare skal suge lidt i vacumslangen, da de vacumhaner har det med at sætte sig fast hvis scooteren står stille i et halvt års tid eller længere, så der skal lige et ordentlig sug til før membranen løsner sig smiley


  • #8   12. okt 2019 Ang det med at blande olie i benzinen. Hvor lang tid er det helt præcist det kan holde sig?

  • #9   12. okt 2019 Det kan man ikke sige præcis da der er mange faktorer som spiller ind. Men når det ligner sirup det som ligger i din karburator, så er det nok på høje tid at få det skiftet smiley
    Men nogle siger 3 måneder, jeg vil dog mene det kan holde noget længere er min erfaring.


Kommentér på:
Stået sommer over

Annonce