{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
350 visninger | Oprettet:

Stoppet af popo imens jeg trak med kammerat {{forumTopicSubject}}

Mig og min kammerat havde lige været hjemme hos en ven og skulle have luft i mit dæk da det var fladt. Vi havde på fornemmelsen at politiet vil være ved cirkel k da de sådan set altid kører forbi kl 00:00 om aften for og tjekke, så vi trak derned. Da vi kom derned fik jeg luft i hjulet og politiet holdte ved lydskrydset og kørte hurtigt ind mod os. De sagde drenge det lort er ulovligt det kan vi se på udstødingen. Han spurgte hvor hurtigt de kørte jeg sagde bare jeg ikke vidste det. Han mente også han kunne give bøde til os for at trække dem. Men jeg blev altså ved med at diskutere med ham at han ikke kun give bøde da vi ikke er på vejen og vi trækker og de var pissekolde. Men ifølgeham mente han godt han kunne.

(Hvad er jeres meninger). (Hvad står der i loven kan ikke finde noget). Bare rolig vi slap for bøde de ringede kun til forældre. De var også pisse sure på mig. Fordi jeg snakkede imod og blev ved med at fortælle dem at han ikke kunne. og de sagde min kammerat havde dårlig attitude til hans forældre hvilket virkelig ikke passer han hilste og sagde pænt hej osv da han aldrig har været stoppet før så han havde nøjer på han sagde intet dumt. Var sgu lidt pist for og være ærlig. De havde set os gå uden knallert før på dagen så tænkte lidt de kun stoppede os fordi de havde set os før og syntes vi sikkert var ballade magere smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stoppet af popo imens jeg trak med kammerat
  • #1   10. jul 2019 Den må teknisk set ikke indfinde sig på offentlig vej.
    Men eftersom at du trækker den, så skal de godt nok stramme den, for at effektuere en sådan bøde.

    Løsningen er at købe en kompressor med pumpe tilbehør.
    Og nu du er igang, så køber du da også en luftnøgle.

    Måske stoppede de jer, for at få jeres navne samt bopæl, så de hurtigt kan finde jer, hvis i bliver spottet.


  • #2   10. jul 2019 Du må ikke være på offentlig vej med den, hvis den ikke er i lovlig stand..
    Så de kan uden problemer give jer en bøde, ligesom mange andre før jer har fået det.


  • #3   10. jul 2019 Når du trækker bliver du betragtet som fodgænger. Men din ulovlige knallert må ikke være på offentlige arealer derfor er de i deres gode ret til at give en bøde for alt hvad der ikke er iorden

  • #4   10. jul 2019 Hvis den er i konstruktivt ændret tilstand, så kan du have et problem.
    At dækket er slidt ned pga hjulspind i din baghave eller hvis din ene bremse ikke virker og du er ved at trække den hen til en mekaniker, så har jeg svært ved at se hvad meningen med en bøde skulle være.


  • #5   10. jul 2019 Man kan sgu ikke få en bøde for at trække.
    Den skal være startet, og så falder hammeren.
    Når man bliver stoppet med ulovlige dele, beder du sjovt nok en om at trække hjem.

    MEN Nu ved de hvem du er og hvad du kører på. Så i stedet for at jagte dig, kører de bare hjem til dig i stedet. Præcis som Tommy skriver


  • #6   10. jul 2019 Sååå hvis jeg kommer kørende med 90 også de ligger bagved så kan jeg regne med at de ligger og venter bag busken derhjemme eller hva ????

  • #7   10. jul 2019 #6
    Jep.
    Se bare de vidoer, hvor at de spotter 2 på en scooter og har dem på video og derfor nemt kan genkende dem og de kører rundt i et villeområde.
    Der ligger de og cirkler rundt på villa vejene for til sidst at spotte scooteren i en indkørsel.
    Og bum, så falder hammeren.


  • #8   15. jul 2019 De kan give dig en bøde da den ikke er lovlig at have på vejen samme som hvis det var en crosser osv

    Mit råd som jeg altid har fået er at når du stikker af så aldrig kør hjem som

    de Andre siger nu ved de hva du køre på og hvem du er


    Har selv smuttet fra pulle hvor de stod hjemme ved mig og ventede foran mit hus
    samt de ringede til mig og spurgte hva jeg lavede og hvor jeg var

    Kør forhelvede hjem til en ven istedet for at køre hjem tro mig det er ikke sjovt når de først får fat i dig

    Ved godt at du ikke spurgte om det sidste som jeg sagde men man kan aldrig få for mange råd....


  • #10   16. jul 2019 Mærkeligt har jeg ellers fået afvide flere gange at man ikke må

Kommentér på:
Stoppet af popo imens jeg trak med kammerat

Annonce