{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
78 visninger | Oprettet:

Sandblæse / glas læse stel + motor {{forumTopicSubject}}

Hejhej
Jeg har mig en fin og original gilera stalker. Fra 2005
Meeeen stellet på den er jo ved at godt rustet som de fleste gilera / piaggio ??
Mit stel nummer er kun lige synligt. Hvad gør jeg hvis den forsvinder under blæsningen, samt kender i nogen der kan friske det op med ordentligt værktøj igen.

Kommentarer på:  Sandblæse / glas læse stel + motor
  • TT
    TT Online Tilmeldt:
    maj 2019

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 167
    #1   9. jun Du kontakter SKAT allerførst, og beder om tilladelse til genindhugning af stelnummer. Så er der en formular der skal udfyldes, og en medarbejder kontrollerer at det eksisterende stelnummer på scooteren er tilstrækkelig til at kunne aflæses korrekt selvom det er tætpå rustet væk. Og du skal kunne bevise at scooteren er din ejendom.

Så får du et stykke papir i hånden, og kan gå hen til et MC / Bil/ Scooter værksted eller synshal, og banket et nyt nummer på et passende stykke jern/stål. Det behøver ikke være et tyndt stykke blik lige som det originale er, det kan være et stykke 4mm fladjern der bagefter svejses på stellet i stedet for det gamle så holder det længere.

Er du fræk så springer du SKAT over, men risikerer at den "forkerte" betjent fatter mistanke hvis han syns nummeret ser mistænkelig ud.

Kommentér på:
Sandblæse / glas læse stel + motor