{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
107 visninger | Oprettet:

Rasler ved bestemte omdrejninger. {{forumTopicSubject}}

Hej Scootergalleri.

Har lige fået færdig samlet min Jog R.
Med 70cc polini Sport.
17,5 mm Polini Cp
malossi multivar
Og tecnigas silent pro.

Det eneste problem jeg har, er hvis man giver gas op til ca 30-40 km/t slipper gassen lidt, og holder den der. Så rasler det helt vildt. Det har intet at sige i forhold til ydelsen, men det lyder ikke rart.

Har prøvet at skifte ruller, det hjalp meget lidt på problemet.

Nogle der har et bud på hvor det kommer fra?
Der er video af det i min profil.

Mvh.

Kommentarer på:  Rasler ved bestemte omdrejninger.
  • #1   12. apr Du må da selv kunne høre hvor det cirka kommer fra, eller hvad det kan være..

Det kan jo være alt fra kobling, til løse skjolde eller motorophæng..

• #2   12. apr Ja okay glemte lige at nævne i farten at det ca lyder som omkring variator.

• #3   13. apr Har helt det samme problem med min jog r. Men har ikke kunne finde ud af hvad der er galt har skiftet mange ting som cylinder,krumtap, lejer, variator, kobling osv. Uden held:'( skriv lige hvis du finder ud af hvad der rasler smiley

• #4   13. apr Hej Sune, jeg mistænker jeg har lavet en kvajer og vendt mine variatorstyr forkert.

Jeg tjekker det lige senere, så kan jeg skrive om det hjalp. smiley

• #5   13. apr Ok smiley

• #6   13. apr Har vendt mine styr rigtig de går bare stramt, synes også at lyden kommer mere jo mere varm motoren bliver. Har sku ingen ide om hvad det kan være.

• #7   13. apr Ralle - Skulle du bare finde noget at brokke dig over på mit emne så du kan føle dig bedere vidende? Ligesom du gør på så mange andres. Eller havde du reelt en hensigt om at hjælpe? For så har jeg stadig ikke fået løst problemet og du skal være velkommen til at komme med et bud hvis du har hørt noget lign. Før.

Vil også med glæde remse op hvad jeg allerede har prøvet indtil videre og hvad jeg syntes virker mistænktsomt osv.

• #8   13. apr Havde ikke set der var kommenteret på emnet igen, da jeg er i gang med at renovere værkstedet, og har skrevet på en del emner her inde lige for tiden..

Men efter den kommentar må jeg indrømme lysten ikke længere er til at kommentere yderligere på dette emne..

Held og lykke med problemet og fortsat gød weekend.

• #9   13. apr "Efter den kommentar"
    Haha, nej det undre mig ikke at din lyst forsvandt.
    Men det går også nok, kan kun konkludere at din lyst til at hjælpe ikke var her fra starten af. Så intet vundet, intet tabt.

Jo tak og i lige måde.

• #10   13. apr "Ralle - Skulle du bare finde noget at brokke dig over på mit emne så du kan føle dig bedere vidende? Ligesom du gør på så mange andres."..
    - Hvordan ville du selv modtage den kommentar?

Og du må da gerne forklare mig hvad du mener jeg brokker mig over?

• #11   13. apr Til at starte med mangler du resten af sætningen, for at det giver mening for det er faktisk et reelt spørgsmål.

Men..
    Jeg ville fastslå min reele hensigt, og forklare at hvis min kommentar blev forstået forkert. At det ikke var sådan den skulle forståes.

Hvis man så kan blive enige om at der er sket en kommunikations misforståelse. Så er det jo hvad det er, den slags sker (i sær i tekst format). Også ville jeg bidrage bedst muligt, efter min viden og evner.

Opfattede det bare som brok, da det var det eneste du skrev uden at følge op. Så virkede det bare helt meningsløst.

Kommentér på:
Rasler ved bestemte omdrejninger.