{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.441 visninger | Oprettet:

En slange løs? {{forumTopicSubject}}

Jeg har for nyligt været ude at køre, hvor kilremmen på min VGA Explora er sprunget. Da vi ikke vidste hvad der var galt med den endnu, fik vi skilt karburatoren ad, for at rense bundkarret.

Efter vi fandt ud af at det var kilremmen som den var helt galt med, har vi fået skiftet den ud, samt skiftet nyt luftfilter og koblingsensor.

Nu står vi så i den situation, at scooteren slet ikke vil starte. Den startede førhen, men kunne selfølgelig ikke trække. Vi har dog opdaget en lyseblå slange der sidder løs, og tænker om det kunne have noget med den at gøre?

Billede vedhæftet

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Opvask jeg ikke kan overskue 300 kr.
  • Samling af møbler og diverse monteringer 4.000 kr.
  • Klippe hæk 1.500 kr.
  • Husrengøring 2.240 kr.
  • Vinduespudsning. Lejlighed 3.sal på Amager 875 kr.
  • Installer armature 650 kr.

Opret en opgave



  • Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
En slange løs?

Annonce