{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
68 visninger | Oprettet:

Vurdering {{forumTopicSubject}}

Hej SG
Jeg ville lige gøre hvor meget i mener sådan en gilera er værd. Har fået af vide at gilera er mindre værd en aprilia og derbi, men det mener jeg ikke da det er samme motor osv. Men vil gerne høre en ca. Pris hvad jeg kan forlange for den hvis den skal sælges

60 km/t
50cc
19mm dellorto karburator
Nyt skjoldsæt
Ny bagsvinger
Nye bremseklodser
Gianelli forrør
Ktm bagpotte
13-48 gearing
Led ved baghjul
Ny malet stel
Total nyrenoveret motor, cylle,stempel,krumtap,krumtaplejer,simmerringe og jeg kunne blive ved...
Men alt i alt, er der ingen ting i vejen med den overhovedet som i kan læse er der skifter mange ting. Det er selfølgelig lavet ved et proff værksted som laver crossere.

Kommentarer på:  Vurdering
  • Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 227
    #1   9. feb RCR/SMT er bestemt ikke mindre værd eller dårligere maskiner.. De er fuckt dem der har bildt dig det ind;)

Du glemmer at skrive årgang og km ind, det spiller også lidt ind:)

Men din ser rigtig fin og velholdt ud:) Har du kvitteringer så du kan bevise den er lavet hos mekanikker?:) Så bliver den også mere værd:)

• Kristian S
    Kristian S Tilmeldt:
    jun 2018

Følger: 1 Følgere: 3 Svar: 227
    #2   9. feb Skal jeg smide et bud på hva jeg mener den er værd, dømt ud fra det ene billede og tekst, samt manglede årgang og km,

så vil jeg skyde den til et sted mellem 8-12k:)

• #3   9. feb Mange tak skal du have.
    God weekend

• #4   9. feb Men stellet er fra 2005 og motor er fra 2009. Den har kørt omkring 21K men kan overhovedet ikke mærkes eller høres

Kommentér på:
Vurdering