{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  45 til 30. er det muligt?
  • #1   21. jan 2019 Kender nogle stykker der har skiftet stel fra 45 til 30 og det har fungeret så tænker godt man kan. Ved ikke med skjoldet.

  • #2   21. jan 2019 Hvad med at den stadig kører 45?

  • #3   21. jan 2019 Så sæt begrænsninger i den (Skive, tragt vis den har det, udstødning)

  • #4   21. jan 2019 Så det er lovligt?

  • #5   21. jan 2019 NEJ.
    Du kan IKKE ændre et stel til 30er, hvis det er registreret som et 45er.
    Derfor findes der heller ingen Aerox 30er og heller ikke nogle Aprilia Area 51 30er.

    Ps. Bare fordi du skifter stellet til et 30er stel, f.eks. på en PGO Big Max, så det bliver til en Hot50, så er motoren stadig en 45er motor og du vil blive straffet for konstruktiv ændring, uanset hvor hurtigt den kører.


  • #6   21. jan 2019 Okay tak for det smiley

  • #7   21. jan 2019 Damn vidste jeg ikke

  • #8   21. jan 2019 Hvis man ikke kan se ud fra motornummeret, om scooteren er en 30'er eller en 45'er, så kan du da roligt skifte stellet ud uden at nogen kan se det.
    Det kræver selvfølgelig at modellen er lavet som både 30'er og 45'er fra fabrikken.


  • #9   21. jan 2019 #5 Virkelig dårlig eksempel du kommer med Tommy smiley Bytter man stellene rundt mellem en HOT og en BIG MAX, vil ingen nogensinde opdage det da der kun er stelnummeret til forskel.
    Med mindre selvfølgelig, at man kan se ud fra motornummeret om det er en 30'er/45'er? Men det tvivler jeg dælme stærkt på efter som der ikke står motornummer på registreringsattesten smiley


  • #10   21. jan 2019 #9
    Næææ, men de skal bare skrive dit motornummer ned, søndag aften, når du bliver stoppet.
    Mandag formiddag ringer de til importøren, som slår nummeret op og så kommer der en bøde med posten.

    Jeg har haft panserne til at glo på motornummeret 3 gange, fordelt på forskellige år.

    Skal jeg købe en scooter, som skal være lovlig, så skal motoren passe til stellet.
    De sidste 6 cifre i motornummeret, burde gerne stemme med stellets nummer.

    Oftest, så opdager de ikke en skid, hvis scooteren har nummerplader på og den ellers kører som en der er 100% lovlig.
    Så bliver de bare så glade over at alt er iorden, så man bare kører videre.


Kommentér på:
45 til 30. er det muligt?

Annonce