{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
528 visninger | Oprettet:

Kenny A
Kenny A
Tilmeldt:
14. dec 2018
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6

Vedr vga versus 2 tak {{forumTopicSubject}}

Hej ville høre om nogen har erfaring med vga versus 2 takt kan ikke starte medmindre jeg blæser luft i benzin slange er ligsom den ikke kan suge benzinen til at starte med, efter den så er startet er der ingen problemer med at starte samt har lige skiftet gaskabel og kan ikke få den til at stå i tomgang mvh


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vedr vga versus 2 tak
  • Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #1   14. dec 2018 Næsten alt er udskiftet på nær kaburator om det kan være den der er slidt ??

  • #2   14. dec 2018 ""efter den så er startet er der ingen problemer med at starte""
    Så forstår jeg ikke helt hvad dit problem er?

    En karburator er ikke en sliddel, derfor kan en karburator ikke blive slidt.

    Et forkert monteret gaskabel kan give forhøjet tomgang, men ikke modsat, få scooteren til at gå ud. Så du må lede efter fejlen andet sted.
    Falsk luft/utæthed?
    Indstilling?


  • Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #3   14. dec 2018 mener at når den står natten over gider den ikke starte igen uden man blæser den med trykluft i benzinslange til tank


  • Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #4   14. dec 2018 kan kun holde tomgang ved at give gas hele tiden slipper jeg gashåndtag dør den


  • Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #5   14. dec 2018 men er det en utæthed vedr den ikke kan holde tomgang ? mvh
    har skiftet vacumslanger


  • Denis
    Denis Tilmeldt:
    jan 2018

    Følger: 1 Emner: 6 Svar: 18
    #6   17. dec 2018 Tjek lige membranplader og skift membran pakning. Så tror jeg den er der!

  • Morten L
    Morten L Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 3 Svar: 50
    #7   18. dec 2018 Tjek også din benzinhane for utæthed! Så går den for fed og har svær ved at holde tomgang.

  • Kenny A
    Kenny A Tilmeldt:
    dec 2018

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 6
    #8   2. jan 2019 Hej tusind tak for svar undskyld det sene svar membran er skiftet samt benzinhane er også ny har lige smidt ny kaburator på har haft den igang men nu vil den ikke starte igen kan det vare tanken ?? er næsten det eneste der ikke er skiftet mit dæksel er godt nok gået i stykker i låsen men kan sagtens sættes på mvh

Kommentér på:
Vedr vga versus 2 tak

Annonce