{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
555 visninger | Oprettet:

Søger Gearmaskine i Nordjylland .. {{forumTopicSubject}}

Hejsa
Jeg skal have fundet en gearmaskine til min knægt, vi bor i Aalborg, ved man på ScooterGalleri hvor langt vi skal kører for at finde en forhandler af den type scooter, eller er der nogen der har noget brugt til salg, han har set meget rieju, som efter hvad jeg har googlet, er en ok spansk maskine smiley
Vh.Per Røntved


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Søger Gearmaskine i Nordjylland ..
  • #1   9. nov 2018 Hvis du søger en brugt, så skal du oprette en annonce indeholdende under "marked".

    Vær forberedt på at en sprit ny gearmaskine koster 20.000kr eller deromkring og at den kan sælges for cirka halvdelen om 2 år, når han er færdig med at køre knallert.

    Evt. se brugt priserne på dba og træk lidt fra og sammenlign dem med nye knallerter.

    Jeg vil anbefale ham en Gilera SMT eller Aprilia SX.


  • #2   9. nov 2018 Tak for hurtig svar, ved det bliver dyrt smiley
    Har fulgt priser på DBA, og G&G..
    Troede ikke Gilera var med mere ..


  • #3   10. nov 2018 Nordjylland?

    Jeg synes du er heldig du bor så tæt på speedline smiley

    Derbi er også fine spanske stålheste.
    Scooterland sku ha et showroom fuld af maskiner. Siger deres hjemmeside. Men ring til dem inden du kører forgæves


  • #4   10. nov 2018 Hej
    Tommy / Jeg søgte ikke scooter herinden, er bare ude efter butikker hvor man kan se hvilke muligheder han har smiley
    MAF / Tak for tippet, havde ikke set Speedline , vi var i scooterland i dag, de har 10-12 alm scootere, men ingen gearmaskiner smiley


  • #5   10. nov 2018 Dem jeg nævner er motarder.
    Gearmaskine.


Kommentér på:
Søger Gearmaskine i Nordjylland ..

Annonce