{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
467 visninger | Oprettet:

Jog r {{forumTopicSubject}}

Hejza håber en kan hjælpe mig jeg satte for nogen uger siden tun på min jog r et kit jeg alle dage har kørt med på samtlige af min scooter 70 cc Rsetup kørt til som jeg plajer
Efter jeg har kørt det til stille og roligt og køre skide godt som det alle dage har gjort det kit
MEEN nu kommer det hvis jeg køre med fuld bundgaz i et kvarter ca plus minus så dør den fuld stændig ud som om alt strøm går fra ikk noget med den dør stille og roligt ud men bar død på 1 sekund jeg kan træde på kickstarter med det samme og køre vidre køre små 95 hvis jeg bar leger med gassen men ikk hvis jeg holder den i bund i længer tid så går den bar død har renset kap tjekke stempel og det måske varmesatte sig men det ser stadig ud som nyt har altid før hen kørt med en 90 er dyse men der sad en 88 i den 21 mm kapu Black Edison(stavefejl) eller hvad det hedder kan det være det eller er det måske luftskruen der skal indstilles er det forkert tændrør eller jeg er total lost og plajer sku nok og kunne finde ud af det tak for den tid det tager og læse og hvis i kan hjælpe


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jog r
  • #1   12. jun 2017 Det lyder rigtigt meget som om at der kommer undertryk i din tank.
    Eller at dit benzinfilter er tilstoppet eller din benzinhane ikke virker helt som den skal, eller der er en lille revne i vakumslangen.

    Der er en del muligheder.

    Måske du skulle skifte din dyse til 96, nu hvor du har powerfilter på.

    Din blandingsskrue har intet med fuld gas at gøre.
    Den skal du kun stille efter tomgangen ved varm motor og så aldrig stille den igen, medmindre at det bliver vinter og den står forkert i tomgang.


  • #2   13. jun 2017 Ja Okai tænker osse det noget med benzin slange da tidligere ejer satte på så olie tanken var en reservetank og den pillede jeg af og lavede en blind vej for har først lige fået en vakum hjem Idag så skal have det skiftet bestilte osse dyse sæt i 6 mm men er jo så selvfølgelig for stor i mm så skal lige ha bestilt andre hjem

Kommentér på:
Jog r

Annonce