{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "er det det"
Er det det værd?
Jeg køre ligenu på en hot 50 med følgende opsætning Gg R-setup 50cc sport Multivar Resten std Ville man kunne mærke forskel hvis jeg smider en polini 3G kobling i?
Jeg køre ligenu på en hot 50 med følgende opsætning Gg R-setup 50cc sport Multivar Resten std Ville man kunne mærke forskel hvis jeg smider en polini 3G kobling i?
Skrevet af: Bo J - 7. apr 2021
er det normalt ?
hej, jeg har ikke kørt på min hot 50 i en uges tid og den var svær at starte er det normalt? når den endelig var startet og man så slukker så starter den fint Tak
hej, jeg har ikke kørt på min hot 50 i en uges tid og den var svær at starte er det normalt? når den endelig var startet og man så slukker så starter den fint Tak
Skrevet af: knewit k - 29. sep 2025
Hvad er det?
Hvad er det her? Den sad i kickstarterskjoldet Den rander 55-60 nu... Vga Explora Euro 4t
Hvad er det her? Den sad i kickstarterskjoldet Den rander 55-60 nu... Vga Explora Euro 4t
Skrevet af: Daniel S - 7. jul 2024
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- VVS vandtryk på varmt vand 250 kr.
- Klipning af hæk samt fjernelse af afklippet 1.470 kr.
- Flytte rengøring af Kolonihavehus 1.670 kr.
- AC Vakuumpumpning (30min opgave) 1.000 kr.
- Montere lampe 650 kr.
Der er endnu ikke skrevet kommentarer
er det. det værd