6.328 visninger
|
Oprettet:
Knallert 30 forsikrings afmelding? {{forumTopicSubject}}
Hey SG
Jeg har min stalker som jeg vil have afmeldt forsikringen på, men da jeg så snakkede med Topdanmark som er mit forsikrings selskab sagde de jeg skulle aflevere nummerpladen ved skat, men syntes da altid at man på en scooter får lov til at beholde nummerpladen selvom man afmelder forsikringen, nogle der kan svarer helt korrekt på det spørgsmål?
jan 2014
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 19 Svar: 486
mvh
jan 2008
Følger: 2 Følgere: 38 Scootere: 1 Emner: 13 Svar: 2.680
Og det gælder for øvrigt alt som skal køre med nummerplader
maj 2010
Følger: 43 Følgere: 44 Scootere: 2 Emner: 120 Svar: 1.509
jan 2014
Følger: 15 Følgere: 17 Scootere: 2 Emner: 19 Svar: 486
mvh
jan 2008
Eller er det fordi du vil sælge scooteren, så er det også en stor fordel at sælge den med nummerplade, da den nye ejer ellers skal smide små 1000kr for en ny...
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Du kan godt afmelde forsikringen alligevel.
Bare lad være med at betale.
En måneds tid efter den udløber skriver skat så at du skal indlevere nummerpladen, eller kommer politiet og henter den.
Det har man pænt lang tid til.
Man kan så sige nummerpladen er bortkommet, stjålet (ikke så god en ide at sige da den så ikke kan bruges lovligt igen) eller at du har solgt den til en du ikke har nummer på mere.
Siger bare hvad du kan
Løftede pegefingre knækkes
Mvh
jan 2008
For det første, så taler alle forsikringsselskaber sammen, så hvis man ikke betaler sine forsikringer, så bliver det umuligt at tegne forsikringer i fremtiden, ikke kun på scooter, men ALT, hus, bil osv. Og sån en plet på sig ønsker ingen.
Og for det andet, så vil en nummerplade som er blevet afmeldt aldrig kunne bruges igen. Der skal en ny nummerplade til.
Så lad nu være med at opfordre folk til at gøre noget som kan have store konsekvenser for dem efterfølgende.
Knallert 30 forsikrings afmelding?