{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tilkørsel af cylinder
  • #1   2. dec 2013 Det er meget fint med mindre ture, og så øg gassen gradvis, jo flere km du har kørt.

  • #2   2. dec 2013 Ja, havde nemlig og tænkt mig og så give den en god opvarmning på 5-10 min hvor jeg leger ldit med gassen. tak for svaret g

  • #4   2. dec 2013 Vil nu specielt en støbejerns cylinder skal køres til, men ikke rigtig alu ;).

  • #5   2. dec 2013 Og desværre er jeg ikke en af dem der leger med gassen, med derimod giver den fuld spade hele vejen, så bremse skiverne græder efter 10 km. Så deeeet.

  • #8   2. dec 2013 Mit forum spørgsmål var om jeg kunne gøre det i få ture, ikke om det skulle køres til ;).

  • #11   2. dec 2013 hahahah, støbejern er de aller mest følsomme! Alu skal bare starte op, stå i ca 10 minuter, slukkes og startes op og køres godt varmt stille og roligt.

    Støbejern skal dog have små 100-200km og ja detkan selvfølgelig gøres over mange omgange. og jo, du må godt gie fuld gas, bare ikke holde fuld gas på i 30 minutter. smiley


  • #14   2. dec 2013 Vil mene dysen skal være 2-4 numre for store når man kører til. Og tror desværre det er dig der har lært noget forkert mester knoldteam. ET støbejern skal nu køres til og er mere følsomme end alu, i det alu udvider sig med varmen hurtigt og derfor ikke sætter sig, som et støbejern ville gøre. - Men alt respekt for du er overlevet efter dit alu kit er sprunget i luften 2 gange, du må være en hård negl, og lad nu være at tage den personligt ;).

  • #17   2. dec 2013 Man kan jo være heldig, men at det er LC gør det også en del bedre. men så ring til msp, speedline eller KGI og hør om støbejernscylindere normalt skal køres til.

  • #18   2. dec 2013 Knoldteam, det er dig er den dumme her.
    Det kan SAGTENS være at ikke har kørt støbejerns til, og det ikke har sat sig. Man kan jo være heldig? det er jo ikke fordi at det ABSOLUT sætter sig hvis du ikke kører det til
    Som Jakob siger, skal alu bare varmes op, da det bliver udvidet ved første opstart, hvorpå støbejerns skal have nogle kilometer at udvide sig på.
    Gå hjem og læs op om din lektie, Knoldteam.


  • #19   2. dec 2013 Sørg for at ha smidt en dyse i som er for stor og en smule ekstra olie i benzinen. Lad den stå i tomgang i 30 minutter og efter køle af i 30 minutter, gør det 3 gange og begynd at køre stille og roligt. Pas på med fuld gas i længere tid ad gangen.

Kommentér på:
Tilkørsel af cylinder

Annonce