{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
321 visninger | Oprettet:

Dennis A
Dennis A
Tilmeldt:
10. nov 2013
Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4

aprilia {{forumTopicSubject}}

Hej jeg vil lige høre om der er nogen der ved noget om det her jeg har lige sat en leo vensi tt udstødning på min aprilia ditec og nu setter den helt vildt ud hvad kan det være og skiven er taget ellers er alt som det skal være men den setter meget ud det gjore den slet ikke før ??????


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  aprilia
  • #1   10. nov 2013 Hvordan sætter ud?

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #2   10. nov 2013 Ja men den nærmest prutter og trækker ikke så godt og jeg har ikke pillet ved andet end den udstødning

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #3   10. nov 2013 Den har midstet vildt meget i optræk kan det passe man skal sette andre ruller i når man har skiftet udstødning ?????

  • #4   10. nov 2013 det er en ditech dem skal man kun tage begransninger på ikke skifte delene med mindre at det er dele som er lavet 100 % til dem eller ecu er programeret til det eller køre de af lort

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #5   10. nov 2013 Nå ok det vidste jeg ikke men de forslog mig bare den udstødning den skulle være god at sette på det sagde de i speetline og så købte jeg den da den originale var helt færdig og så er jeg sgu træt af hvis den ikke kan komme til at køre godt med den ... smiler

  • Dennis A
    Dennis A Tilmeldt:
    nov 2013

    Følger: 1 Emner: 1 Svar: 4
    #6   10. nov 2013 Men den der ecu kan man få det ordnet ved en forhandler så eller hvad gør man der

  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 6.040
    #8   10. nov 2013 Så følsom er en Ditech nu heller ikke ang andre udstødninger, og Leovince TT udstødningen findes til Ditech's, så jeg kan ikke forstå hvis det er den der laver knas alene.

    Prøv med den orginale igen, forsvinder problemet ?


  • Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator
    Online Tilmeldt:
    jan 2012

    Følger: 12 Følgere: 48 Scootere: 4 Emner: 9 Svar: 6.040
    #10   10. nov 2013 Knoldteam, Nu kender jeg flere der kører med Leovince TT potten, jeg har tilmed selv kørt med en for en kort periode, der var ingen problemer for at slet ikke at tale om en af de mest populære udstødninger til Ditech er Leovince ZX-R, jeg kører selv pt med en Sito plus fra en karburator model på min Factory, der er absolut heller ingen problemer.

    En Ditech er en følsom maskine ang dele, det vil jeg give dig helt ret i.


Kommentér på:
aprilia

Annonce