{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hænge hylde op 450 kr.
  • Paint and wood work 10.000 kr.
  • Opsætning af håndvask og opvaskemaskine 1.640 kr.
  • Hækkeklipning 1.000 kr.
  • Rengøring 950 kr.
  • Hvide perle Steen lagt i have 4.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sonic
  • #1   21. maj 2013 På min '08 Sonic kan jeg køre ca. 8-10 tanke benzin uden at skulle fylde olie på.

Men ville anbefale dig at blande det i benzinen hvis din olieindikator er død.

• #2   21. maj 2013 Tjek olien inden du køre hvis du er i tvivl om der er nok, bare et godt råd det gør jeg nemlig altid selv på min Cpi Oliver City (den har nemlig heller ikke olieindikator) smiley

• #3   21. maj 2013 Lasse: Nu nu har jeg kørt mange kilometer med bare og fylde olie i blanderen. Og benzin i tanken. Så tror den virker. .:)

• #4   21. maj 2013 Lasse: Alså nu har jeg kørt mange kilometer med og bare hælde olie i olieblanderen, og så benzin i tanken... smiley Men hvad betyder det med olieindikator?.. smiley Alså er grunden til den ikke viser når den mangler olie fordi at batteriet ikke er der?..:) Men nu hælder jeg også jævnligt på .. smiley

- Lig noget andet. .:-D

Idag da jeg skulle ud og kører så kunne jeg bare ikk få gang i den.. Så slog jeg choker til. Så startede den.. Så efter jeg lige var kørt en 50 meter, så gik den hurtig ud. ?.. smiley Nogle der har svar på det.. smiley

Kommentér på:
sonic

Annonce